logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۶۹۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار شهرستان طارم:

۶۷ درصد منازل شهرستان طارم مقاوم‌سازی شده‌اند

۶۷-درصد-منازل-شهرستان-طارم-مقاوم‌سازی-شده‌اند
فرماندار شهرستان طارم با اشاره به اینکه تاکنون ۶۷ درصد منازل شهرستان طارم مقاوم‌سازی شده است گفت: تا پایان سال ۱۴۱۰ نیز ۳۳ درصد باقی مانده منازل مقاوم سازی خواهند شد.

 به گزارش موج رسا; رضا انبارلو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سطح شهرستان طارم ۱۱ هزار واحد مسکونی نیازمند مقاوم‌سازی بوده‌اند که خوشبختانه ۷ هزارو ۴۷۹ واحد در طول سالیان مقاوم‌سازی شده است.

وی افزود: میزان مقاوم سازی منازل در شهرستان طارم به ۶۷ درصد رسیده است و ۳۳ درصد باقی‌مانده نیز طبق برنامه‌ریزی‌ها تا آخر سال ۱۴۱۰ مقاوم‌سازی خواهند شد.

فرماندار شهرستان طارم گفت: ۶ هزارو ۶۰۷ واحد از منازل شهرستان طارم از محل تسهیلات بهسازی و مقاوم‌سازی شده است و از محل مسکن مهر نیز حدود ۸۷۲ واحد مقاوم‌سازی شده است.

وی عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های موجود سالانه ۷۰۰ واحد از منازل باید در شهرستان طارم مقاوم‌سازی شوند و طبق برنامه‌ریزی‌ها پایان سال ۱۴۱۰ پایان مقاوم‌سازی منازل در شهرستان طارم خواهد بود.

انبارلو با بیان اینکه ۳۲ سال پیش در زلزله مهیبی که رخ داد برخی روستا‌ها تا بالای ۹۰ درصد دچار تخریب شدند، گفت: در این زلزله عده کثیری از هم‌وطنان به کام مرگ فرو رفتند بنابراین جهت پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی مقاوم‌سازی منازل مسکونی آغاز شده و همچنان ادامه‌دار است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر