logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۶۹۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

اخذ نظریه پلیس در احداث ساختمان اجرایی می‌شود/ ۲۰ دستگاه در پیشگیری از سرقت دخیل هستند

اخذ-نظریه-پلیس-در-احداث-ساختمان-اجرایی-می‌شود-۲۰-دستگاه-در-پیشگیری-از-سرقت-دخیل-هستند
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه اخذ نظریه پلیس در ساخت ساختمان و تمامی واحدهای مسکونی و تجاری و... مصوب شده است و اجرا خواهد شد، گفت: این امر در بند پ ماده ۲۰۸ برنامه ششم توسعه آمده است.

محمدعلی آدینه‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پیگیری طرح مسئول سازی سازمان‌ها در مقابله با سرقت از بیت‌المال، اظهار کرد: این امر توسط پلیس و دستگاه قضایی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر دستگاهی در حفاظت و حراست از بیت‌المال سهل‌انگاری کند دستگاه قضایی به‌عنوان ترک فعل با آن دستگاه برخورد می‌کند، ابراز کرد: این مسئله در استان توسط استاندار زنجان در حال پیگیری است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه ۲۰ دستگاه و سازمان در استان متولی پیشگیری از سرقت هستند، تصریح کرد: برای پیشگیری از سرقت باید تمامی این ۲۰ دستگاه پای‌کار بیایند.

وی با بیان اینکه اخذ نظریه پلیس در ساخت ساختمان و تمامی واحدهای مسکونی و تجاری و... مصوب شده است و اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: این امر در بند پ ماده ۲۰۸ برنامه ششم توسعه آمده است.

آدینه لو با بیان اینکه در ساخت تمامی ساختمان‌های مسکونی، تجاری، صنعتی و... باید حتماً نظریه حفاظتی و مراقبتی پلیس را اخذ شود، عنوان کرد: هوشمند سازی مجتمع‌ها و واحدهای مسکونی توصیه مؤکد پلیس است.

وی در توصیه‌ای، عنوان کرد: شهروندان منازل را به دوربین‌های مداربسته مجهز کنند، و نصب سیستم پلاک خوان در ورودی مجتمع‌های مسکونی را جدی بگیرند که خوشبختانه اکثر مجتمع‌ها اکنون در حال راه‌اندازی این سامانه هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در توصیه‌ای به شهروندان اعلام کرد: شهروندان عدم نگهداری اموال و اجناس گران‌قیمت در منزل و تقویت و تجهیز حفاظت فیزیکی منازل در سطح شهر، سپردن اموال گران‌قیمت به صندوق امانات بانک‌ها، را در دستور کار خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، شماره پلاک سارقین و یا مظنون سرقت را به ۱۱۰ در طول شبانه‌روز اعلام کنند.

آدینه لو با بیان اینکه مهم‌ترین امر در پیشگیری از سرقت و کاهش زمان کشف سرقت خود ایمنی و خود مراقبتی است، ابراز کرد: اگر شهروندان مسائل ایمنی را در اماکن، منزل، خودرو، باغ و... رعایت کنند میزان سرقت‌ها کاهش پیدا می‌کند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر