logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۶۹۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی 8 تیر در زنجان برگزار می‌شود/ مردم با حضور در صحنه‌های مختلف عزت و اقتدار ایران اسلامی را نشان می‌دهند

مراسم-هفته-بازخوانی-و-افشای-حقوق-بشر-آمریکایی-8-تیر-در-زنجان-برگزار-می‌شود-مردم-با-حضور-در-صحنه‌های-مختلف-عزت-و-اقتدار-ایران-اسلامی-را-نشان-می‌دهند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه محوری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکای، ساعت 10 صبح روز 8 تیر با حضور حجت‌الاسلام زمانی (مسئول دفتر سیاسی حوزه‌های علمیه کشور) برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در جلسه ستاد مراسم بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با اشاره به حماسه دیروز (جمعه 27 خرداد) زنجانی‌ها در اجرای سرود «سلام فرمانده» اظهار داشت: این برنامه برای به رخ کشیدن اقتدار و عظمت ایران اسلامی بود که دیروز در دیار غواصان دریادل و پایتخت شور و شعور حسینی برگزار شد و قطعاً جزء روزهای ماندگار شهرمان خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات امامین انقلاب نسبت به جنایت‌های آمریکا خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند آمریکا بزرگترین دشمن بشریت است و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند حقوق بشر برای آمریکا یک دکان است.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه 7 تیرف سال‌ها به عنوان یک مناسبت مهم مطرح می‌شد و برنامه‌های متنوعی نیز اجرا می‌شد، افزود: اتفاقاتی که در نیمه اول تیرماه افتاده و رهبر معظم انقلاب نیز اشاره‌ای به آن داشتند سبب شد تا به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به سوءقصد به رهبر معظم انقلاب در 6 تیر و بمبگذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در 7 تیر سال 60 گفت: بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپیمای بعثی عراق در 8 تیر که آثار آن را هنوز هم می‌بینیم، به شهادت رساندن آیت‌اله صدوقی نماینده امام راحل و امام جمعه یزد در 11 تیر و شلیک موشک به هواپیمای مسافری ایران در 12 تیر توسط ناو آمریکایی که منجر به شهادت همه مسافران م خدمه هواپیما شد، وقایعی هستند که دست آمریکا به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در آن‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه نامگذاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، تدبیری از سوی رهبر معظم انقلاب بود، اظهار داشت: تبیین این مساله در ایام مذکور بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام ناصر تصریح کرد: مردم ایران و استان زنجان همواره به‌ویژه دیروز (جمعه 27 خرداد) نشان داده‌اند که به هیچ وجه از نظام، انقلاب، مکتب تشیع و مسیر انتظاری که در پیش رو دارند، خسته نشده‌اند.

وی افزود: مردم نشان داده‌اند که علی‌رغم تمام مشکلاتی که از ابتدای انقلاب تاکنون با هجمه‌های دشمنان وجود داشته و دارد، همیشه در صحنه‌های مختلف حضور دارند.

حجت‌الاسلام ناصر ادامه داد: مردم با حضور درصحنه‌های مختلف، اقتدار و عزت ایران اسلامی که نتیجه خون هزاران شهید و هدایت‌های امامین انقلاب است را نشان می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا طی 2 سال گذشته، برنامه‌های میدانی و تجمعی نداشتیم، گفت: برنامه‌های مناسبتی طی 2 سال گذشته به‌صورت فضاسازی شهری و فضای مجازی بود.

وی با بیان اینکه امسال برنامه‌های با اولویت جهاد تبیین برگزار می‌شود، افزود: امسال علاوه بر فضاسازی شهری و تولید محتوا در فضای مجازی، برنامه محوری در 8 تیر و با نگاه تخصصی‌تر برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ناصر اظهار داشت: برنامه محوری امسال ساعت 10 صبح روز 8 تیر برگزار می‌شود و میهمان ویژه این مراسم نیز حجت‌الاسلام دکتر زمانی (معاون سابق امور بین‌الملل و مسئول فعلی دفتر سیاسی حوزه‌های علمیه کشور) است.

وی خاطرنشان کرد: بسته محتوایی از طریق شبکه دولت به دستگاه‌ها ارسال می‌شود و در فضای مجازی نیز قرار می‌گیرد.

در ادامه این جلسه نیز تعدادی از حاضران به بیان برنامه‌ها و پیشنهادات دستگاه خود پرداختند که از جمله آن‌ها می‌توان به تاکید بر جهاد تبیین، استفاده از ظرفیت ایرانیان مقیم خارج از کشور جهت غنی‌تر شدن برنامه در سطح بین‌المللی، فضاسازی ادارات و حضور دستگاه‌ها بدون پرچم و پلاکارد در برنامه‌ها که صحنه‌های زیبایی می‌آفریند، گلباران مزار شهدا در ساعت 7:30 روز 8 تیر اشاره کرد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر