logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۶۹۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

ادعای نخست‌وزیر صهیونیستی نشان از استیصال این رژیم دارد

ادعای-نخست‌وزیر-صهیونیستی-نشان-از-استیصال-این-رژیم-دارد
امام جمعه ماهنشان با اشاره به ادعای مضحک نخست وزیر لرزان و منفور رژیم صهیونیستی که گفته بود ما معادله جدیدی را تدوین کرده و سر اختاپوس را هدف قرار دادیم، گفت:این ادعا و تغییر راهبردها نشان از استیصال صهیونیست‌ها می باشد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری امروز در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشا با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی و تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایشان فرمودند بخش کشاورزی یک محور اصلی در اداره کشور است و باید کشاورزی را در درجه اول اهمیت قرار داد و با به‌کارگیری افراد کارآمد و توانا در راس کارها به آن نگاه کرد.

وی در تبیین فرمایشات رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: تنها راه استقلال واقعی، بی‌نیازی از جهت رزق و روزی به کشورهای دیگر می باشد و باید به کشاورز و کشاورزی به عنوان یک محور اصلی که چرخه اقتصاد و خودکفایی را می گرداند، نگاه شود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری افزود: مهمترین مسئله دیگر وجود افراد کارآمد توانا عالم و دانشمند متعهد و متخصص در راس امور میباشد لذا از گزینش های جناحی و حزبی ستادی و غیره باید پرهیز شود و تعهد و تخصص و توانایی افراد در نظر گرفته شود.

امام‌جمعه ماهنشان با بیان اینکه گندم باید اولویت کشت باشد، تصریح کرد: با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان ماهنشان، وجود آب و خاک ولی متاسفانه شاهد کشت محصولات جالیزی با نیاز آبی بالا هستیم و باید هم قوانین مورد بازنگری قرار گیرد و هم نظارت بی اغماض صورت پذیرد و هم با متخلفین برخورد جدی صورت گیرد تا از هدر رفت منابع آب و خاک جلوگیری شود.

وی، اول تیرماه که مصادف با آغاز هفته صرفه جویی در آب می باشد را گرامی داشت و گفت: ۹۰ درصد آب کشور صرف کشاورزی می‌شود که باید مسئولین امر دقت نموده و برنامه ریزی و مدیریت صحیح در مورد استفاده از اب داشته باشند.

امام جمعه ماهنشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ادعای مضحک نخست وزیر لرزان و منفور رژیم صهیونیستی که گفته بود ما معادله جدیدی را تدوین کرده‌ایم و سر اختاپوس را هدف قرار دادیم، خاطرنشان کرد: این ادعا واقعیت نگاه استکبار و صهیونیسم جهانی  به ایران می باشد.

وی با بیان اینکه این تغییر راهبردها نشان از استیصال صهیونیست ها می باشد، افزود: در این مورد باید مردم و گروه‌ها و جناح‌های سیاسی هوشیار باشند و بهانه به آن‌ها ندهند چون تجمع های اعتراضی و اغتشاش ها همواره انگیزه بخش و عامل موثر در تدوین استراتژی های ضد امنیتی جدید درباره ایران بوده است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری تصریح کرد: راهبرد جدید اسرائیل مانند راهبردهای دیگر به دلیل اینکه توان رژیم صهیونیستی توان نجات  دستان هشت پای ایران را ندارد و ایران در حال تدارک و برنامه ریزی جهت انتقام جویی می باشد به همین علل تمام راهبرد های آنها با شکست مواجه خواهد شد.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به سفر مادورو  رئیس جمهور ونزوئلا که با دعوت رئیس جمهور محترم ایران انجام گرفت، گفت: این همکاری‌ها علاوه بر منافع اجتماعی ،سیاسی ،اقتصادی که در حیاط خلوت آمریکا انجام می گیرد تقویت جبهه ضد آمریکایی در کنار گوش آمریکا را ایجاد  کرده است و باید همه ارکان و بخش خصوصی به این مطلب توجه نمایند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید و گرامیداشت این روز اظهار داشت: امام راحل در پیامی به مناسبت شهادت شهید چمران، ایشان راجنگجوی پرهیزگار و معلم متعهد خواندند به همین جهت  اساتید بایدشهید چمران ها را الگو و اسوه خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: ایشان با وجود کمالات اخلاقی و علمی از اخلاص و تدین بالایی  بهره‌مند بودند وی با بیان اینکه شخصیت شهید چمران ها باید بیشتر و بیشتر به جامعه و مخصوص نسل جوان شناسانده شوند.

امام جمعه ماهنشان ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه که از اول تیر آغاز می‌شود، گفت: اجرای عدالت از اهداف عالیه اسلام و به تبع آن انقلاب اسلامی می باشد که با اجرای عدالت در تمام ابعاد آن شاهد آبادانی و شکوفایی مملکت خواهیم بود.

وی ابراز کرد: از مصادیق بارز اجرای عدالت، ساماندهی یارانه ها بود که دولت اجرایی نموده و جلوگیری از رانت خواری و جلوگیری از فساد اداری است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری یا اشاره به اول تیر، سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۰ و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی اظهار داشت: تبلیغ دین در تمام نقاط سرزمین اسلامی لازم بوده و مستلزم حرکت جهادی  مبلغین دینی و تحمل مشکلات و کمبود ها و همچنین همکاری و حمایت مردم مسلمان است.

وی همچنین اولین روز اصناف را گرامی داشته و لزوم توجه ویژه اصناف شهرستان ماهنشان و رفع مشکلات آنان را خواستار شد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر