logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۶۹۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

مهلت ثبت‌نام در مسابقات سراسری قرآن کریم تمدید شد/ ثبت‌نام بیش از 550 نفر تاکنون

مهلت-ثبت‌نام-در-مسابقات-سراسری-قرآن-کریم-تمدید-شد-ثبت‌نام-بیش-از-550-نفر-تاکنون
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مهلت شرکت در مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نغمات دینی جمهوری اسلامی ایران تا 25 خرداد بود که این زمان تمدید شد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، حجت‌الاسلام سیدموسی موسوی از تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقات سراسری قران کریم خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۵۵۰ نفر در این مسابقات در سطح استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مهلت شرکت در این مسابقات تا 25 خرداد بود، اظهار داشت: با توجه به اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تمدید شد.

حجت‌الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به رشته‌های آوایی قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، ۲۰ ، ۱۰ و ۵ جزء قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، همخوانی و همسرایی می‌توانند تا پایان روز دوشنبه (۳۰ خرداد) جهت ثبت‌نام به سایت مسابقات مراجعه کنند.

وی افزود: ثبت‌نام رشته‌های تفسیر قرآن کریم، ترجمه نهج‌البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه نیز  تا پایان روز جمعه (۱۰ تیر) تمدید شده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: علاقه‌مندان با مراجعه به سایت www.Quraniran.ir می‌توانند در رشته مورد علاقه خود در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۵۰ نفر در سطح استان زنجان در رشته‌های مختلف چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار داشت: الحمدلله جامعه قرآنی زنجان استعداد و توانمندی بسیار خوبی دارد و باید با تمام توان در مهمترین رویداد قرآنی کشور حضور پیدا کنند.

وی ابراز کرد: امیدواریم با تمدید زمان ثبت‎نام و مهلت باقی‌مانده، اطلاع‌رسانی شایسته از طرف همه افراد و فعالان جامعه قرآنی استان صورت بگیرد تا شاهد افزایش قابل توجه در تعداد و نفرات شرکت‌کننده در  این مسابقات باشیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر