logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۶۹۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

اولویت اصلی استان زنجان تکمیل پروژه های نیمه تمام است

اولویت-اصلی-استان-زنجان-تکمیل-پروژه-های-نیمه-تمام-است
استاندار زنجان با بیان اینکه اولویت مدیریت استان زنجان تکمیل پروژه های نیمه کاره است، گفت: در سفر ریاست جمهوری سعی کردیم برای پروژه هایی که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند اعتبار بگیریم.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان با اشاره به پروژه های نیمه تمام استان، اظهار کرد: در استان هر کاری را که می خواهیم شروع کنیم ذهنیت مدیریت استان به فکر کارهای عمرانی است و کسی به محتوای امور توجهی ندارد.

وی با بیان اینکه اولویت مدیریت استان زنجان تکمیل پروژه های نیمه کاره است، ابراز کرد: در سفر ریاست جمهوری سعی کردیم برای پروژه هایی که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند اعتبار بگیریم.

استاندار زنجان با اشاره به پروژه های نیمه تمام نهادهای دولتی، تصریح کرد: متاسفانه برخی از این پروژه‌ها مدت بسیار زیادی است که پیشرفت نداشته‌اند و کم کم به آثار باستانی تبدیل می شوند.

وی با اشاره به افزایش ۳۷ درصدی اعتبارات عمرانی استان زنجان، عنوان کرد: تمامی پروژه‌های نیمه‌کاره استان طی سال جاری تعیین تکلیف می‌شود.

افشار چی با بیان اینکه اگر طی یکی دو ماه آینده مدیران دستگاه دولتی پروژه‌های نیمه تمام را تعیین تکلیف کنند از محل قدرت استانداری استفاده کرده و پروژه‌ها را تعیین تکلیف می کنم، ادامه داد: پروژه نیمه کار استان باید به پروژه های مولد ساز تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه تا سقف ۳۸۰ میلیارد تومان می توانیم مولدسازی کنیم، خاطرنشان کرد: ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا این حجم از مولدسازی انجام شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه بیش از یک سوم اعتبارات عمرانی استان زنجان در سال گذشته پرداخت نشده است، ادامه داد: شهرستان خدابنده ۸۵ میلیارد تومان عدم تخصیص داشته است و ما باید این را جبران کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تحقق شعار سال افزود: کارهای زیادی برای تحقق شعار سال در زنجان انجام شده است و باید بیش از ۱۰ میلیارد تومان به پارک علم و فناوری از منابع استانی کمک شود.

افشاری با بیان اینکه باید بخشی از خواسته های صدا و سیما مرکز زنجان در طول سال جاری تامین شود  تصریح کرد: در استان باید به مسئله فرهنگ و کاهش آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه باید تمامی دستگاه‌ها از اعتبارات متمرکز وزارتخانه‌های متبوع اطلاع داشته باشند تا بتوانند اعتبارات خوبی برای استان به دست بیاورند، افزود: فقط ۱۵ درصد از منابع استانی است و استاندار فقط می‌تواند برای ۱۰ درصدی این منابع تصمیم‌گیری کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه ما موظف هستیم مشکلات نیروهای شرکتی راهداری را حل کنیم، ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان زنجان باید در سال آینده نهایت تلاش خود را در خصوص افزایش بودجه استان زنجان انجام دهند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر