logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۶۸۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

زائران حج تمتع استان زنجان منتظر دریافت ویزا از کشور عربستان هستند/ نمایندگان مجلس هیچ‌ دخالتی در انتخاب عوامل اجرایی کاروان‌های حج تمتع استان زنجان ندارند

زائران-حج-تمتع-استان-زنجان-منتظر-دریافت-ویزا-از-کشور-عربستان-هستند-نمایندگان-مجلس-هیچ‌-دخالتی-در-انتخاب-عوامل-اجرایی-کاروان‌های-حج-تمتع-استان-زنجان-ندارند
مدیر‌‌کل سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: شبهاتی که در برخی از رسانه‌های استان مبنی بر دخالت نمایندگان استان زنجان در انتخاب عوامل اجرایی حج تمتع سال جاری وجود دارد، بی اساس است.

ابراهیم احدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه کلیه زائران حج تمتع استان زنجان منتظر دریافت ویزا از کشور عربستان هستند، اظهار داشت: مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده روز چهار‌شنبه ۲۵ خرداد ماه جاری تمام زائران در یک روز و با دو پرواز از طریق فرودگاه زنجان عازم مدینه خواهند شد.

وی افزود: تمام کاروان‌های استان زنجان، مدینه قبل هستند و زائران به مدت پنج روز در مدینه منوره اسکان خواهند داشت و بعد از پنج روز عازم سرزمین وحی خواهند شد.

مدیر‌کل سازمان حج‌ زیارت استان زنجان در ادامه با اشاره به انتخاب عوامل اجرایی در کاروان‌های استان زنجان که شامل مدیران کاروان‌ها و معاونان و سایر عوامل می‌شوند، گفت: مدیران کاروان حج در سال ۱۴۰۱ همان مدیرانی هستند که در سال ۹۸ برای اعزام زائران در سال ۹۹ انتخاب شده‌ بودند؛ اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم انجام حج این مدیران جهت ارائه خدمت دو سال تمدید شدند و در نهایت در سال ۱۴۰۱ اعزام می‌شوند.

وی تاکید کرد: بنابراین عواملی که در سال ۱۴۰۱ برای حج اعزام می شوند در بهمن ماه سال ۹۸ انتخاب شده‌اند که نمایندگان مجلس فعلی در آن زمان به دلیل عدم برگزاری انتخابات هنوز به عنوان نمایندگان استان زنجان انتخاب نشده‌ بودند که بتوانند دخل و تصرفی در انتخاب عوامل اجرایی حج تمتع امسال داشته باشند.

احدی خاطر‌نشان کرد: شبهاتی که در برخی از رسانه‌های استان مبنی بر دخالت نمایندگان استان زنجان در انتخاب عوامل اجرایی حج تمتع سال جاری وجود دارد، بی اساس است.

وی گفت: مدیران کاروانهای حج سال ۱۴۰۱ استان زنجان، آقایان علی‌ اکبر نجفی مدیر کاروان ۲۱۰۰۳، اسماعیل چهل‌امیرانی با کد ۲۱۰۲۲، سلمان مکی با کد ۲۱۰۲۳ هر سه از زنجان و آقای بهروز بابایی با کد ۲۱۰۱۶ از شهرستان ابهر هستند. هر مدیر کاروان نیز عوامل اجرایی خود را انتخاب کرده‌ است و این عوامل نیز همان انتخاب شده‌های سال ۱۳۹۸ هستند.

مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: علاوه بر مدیران مذکور، ۴ مدیر کاروان دیگر نیز در سال ۹۸ در استان وجود داشت که امسال به دلیل کاهش ظرفیت اعزام زائران از اعزام بازماندند و این مدیران منتظر اعزام در سال‌های بعدی خواهند بود.

این مقام مسئول یادآور شد: امسال مجموعه‌ای هم از استان زنجان برای مدیریت هتل الجوهره الصبغهA وجود دارد که ایشان نیز جزو مدیران منتخب سال ۹۸ بود اما به دلیل شیوع کرونا و عدم تشرف، تمدید شد و امسال مشرف خواهند شد.

وی عنوان کرد: لیست کاروان‌ها بصورت علنی در سامانه رزرو حج به نشانی https://tamatoreserve.haj.ir/Cpanel/HajKarevanList.aspx قابل مشاهده می‌باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر