logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۶۸۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

برقراری سفر‌های هوایی عتبات نیازمند استقبال مردم است

برقراری-سفر‌های-هوایی-عتبات-نیازمند-استقبال-مردم-است
رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: راه‌اندازی سفرهایی هوایی عتبات به استقبال مردم وابسته است و باید ظرفیت پرواز تکمیل شود.

ابراهیم احدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه پیگیر هستیم تا اعزام زائران به عتبات از طریق فرودگاه زنجان انجام شود، اظهار داشت: سال گذشته به دلیل محدودیت‌های کرونایی اعزام به عتبات چندان انجام نمی‌شد.

وی افزود: تا امروز نیز استقبال از سفر‌های زیارتی به حدی نبوده که بتوان هر هفته، هر دو هفته یا هر یک ماه یک‌بار پرواز از استان زنجان برای عتبات هماهنگ نماییم.

رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه یک دوره اواخر سال گذشته ثبت نام انجام شد اما استقبال پایین بود، گفت: اما در سال جاری با توجه به اینکه فرآیند اعزام به عتبات و سوریه بیشتر در حال انجام است، تصور ما بر این است که در آستانه اربعین و یا حتی بعد از اربعین بتوانیم با شرکت‌های هواپیمایی علاقه‌مند در این زمینه رایزنی برای ارائه خدمات داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های خدمات زیارتی استان زنجان نیز جز اقشار زحمت‌کش و بدنه حج و زیارت هستند، تصریح کرد: از این شرکت‌ها نیز دعوت می‌کنیم تا در حوزه سفر و اجرای خدمات همراهی لازم را داشته باشند.

احدی گفت: تلاش این است تا سفر‌های عتبات به صورت هوایی از زنجان راه‌اندازی شود اما این امر مستلزم این است که مردم استقبال داشته باشند و ظرفیت پرواز تکمیل شود./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر