logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۶۸۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار شهرستان ابهر در گفت‌وگو با خبرنگار موج‌رسا:

جذب قطعی اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای تکمیل ورزشگاه ۳ هزار نفری ابهر/ تکمیل ورزشگاه نیمه‌کاره ابهر از مطالبات به حق مردم است

جذب-قطعی-اعتبار-۲۰-میلیارد-تومانی-برای-تکمیل-ورزشگاه-۳-هزار-نفری-ابهر-تکمیل-ورزشگاه-نیمه‌کاره-ابهر-از-مطالبات-به-حق-مردم-است-
فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه ورزشگاه ۳ هزار نفره ابهر به نمادی از ناکارآمدی تبدیل شده است، گفت: بعد از پیگیری‌های بسیار ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این ورزشگاه جذب شد.

فرماندار شهرستان ابهر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ورزشگاه ۳ هزار نفره شهرستان ابهر، در طول سال‌های گذشته از طریق توسعه اماکن ورزشی پیگیری شده است، اظهار داشت: اخیرا گشایش‌هایی انجام شده و در حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار آماده شده است تا بتوانیم از طریق وزارتخانه و استانداری اقدامات لازم را برای تکمیل این ورزشگاه انجام دهیم.

وی افزود: نماینده مردم ابهر در مجلس، فرماندار، استاندار تاکنون چندین جلسه تشکیل داده‌اند، تا بتوانند اعتباری جذب کرده و این پروژه ۱۵ ساله را که تبدیل به نماد ناکارآمدی شده است به اتمام برسانند.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به اینکه ۸ میلیارد تومان اعتبار از محل استانی برای تکمیل این پروژه جذب شده است، گفت: بقیه اعتبار مورد نیاز نیز از طریق وزرات‌خانه در حال جذب است و این مبلغ قطعی شده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیر هستیم تا از طریق وزارت ورزش و جوانان این پروژه را به اتمام برسانیم عنوان کرد: به اداره کل ورزش و جوانان ابلاغ کرده‌ایم تا پیمانکار گرفته و قرار داد ببندند و آغاز به کار در محل این پروژه نماید.

ذوالقدر با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم شهرستان ابهر تکمیل این پروژه ورزشی است، گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی سایر مسئولان این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد و مردم بتوانند از آن منتفع شوند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر