logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۶۸۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمدره خبر داد

آغاز ساماندهی مزار شهید حجت‌الله عباسی/ تمامی مزار شهدای خرمدره ساماندهی شد

آغاز-ساماندهی-مزار-شهید-حجت‌الله-عباسی-تمامی-مزار-شهدای-خرمدره-ساماندهی-شد
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمدره با اشاره به یک مزار ساماندهی نشده در شهرستان خرمدره، گفت: تنها مزار ساماندهی نشده این شهرستان هم‌زمان با روز شهادت این شهید معظم در ۱۴ خرداد آغاز شد.

رضا کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: مزار شهید والامقام حجت‌الله عباسی واقع در آرامستان باغ رضوان شهرستان خرمدره با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد ریال به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ساماندهی می‌شود.

وی ابراز کرد: مزار این شهید بزرگوار جدا از گلزار شهدای این شهرستان در آرامستان باغ رضوان تدفین شده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمدره با بیان اینکه شهرستان خرمدره دارای ۹ گلزار شهدا است، تصریح کرد: همه گلزارهای شهری این شهرستان قبل از سال ۹۵ ساماندهی و تکمیل شده بود.

وی با اشاره به یک مزار ساماندهی نشده در شهرستان خرمدره، تصریح کرد: تنها مزار ساماندهی نشده این شهرستان هم‌زمان با روز شهادت این شهید معظم در ۱۴ خرداد آغاز شد.

کلانتری با بیان اینکه شهید والامقام حجت‌اله عباسی از شهدای شهرستان خرمدره فرزند نبی‌اله بیستم خردادماه سال  ۱۳۲۸‏، در این شهرستان دیده به جهان گشود، ادامه داد: این شهید والامقام به عنوان پاسدار وظیفه خدمت می‌کرد و 14 خردادماه سال ۱۳۶۸‏، با سمت تکاور در سنندج بر اثر اصابت گلوله به سر، به فیض شهادت نائل آمد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر