logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۶۸۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا،

پلیس 88 درصد سرقت‌های مهم را کشف کرده است/ کاهش زمان کشف سرقت اولویت پلیس آگاهی استان زنجان است

پلیس-88-درصد-سرقت‌های-مهم-را-کشف-کرده-است-کاهش-زمان-کشف-سرقت-اولویت-پلیس-آگاهی-استان-زنجان-است
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از کشف ۸۲ درصد از سرقت‌های اعلام‌شده به پلیس خبرداد و گفت: ۸۸ درصد از سرقت‌های مهم رخ‌داده در سطح استان کشف شده است.

محمدعلی آدینه‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات پلیس آگاهی استان زنجان، اظهار کرد: پلیس آگاهی برای پیشگیری از امر سرقت و مسئول سازی سازمان‌ها و جلوگیری و پیشگیری از سرقت مسائل مختلفی را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اولویت‌های پلیس آگاهی استان زنجان برای پیشگیری از امر سرقت، ابراز کرد: مقابله و کشف سرقت به‌ویژه سرقت‌های مهم اعم از سرقت منزل، مغازه، اماکن عمومی، خودرو در دستور کار پلیس آگاهی و کارآگاهان استان زنجان است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به آمار مقابله و کشف سرقت‌های انجام‌ شده در استان زنجان، تصریح کرد: در مدت دو ماه و ۱۵ روز سال جاری توفیقات بسیار خوبی در حوزه پیشگیری از سرقت و کشف سرقت حاصل‌شده است.

وی از کشف ۸۲ درصد از سرقت‌های اعلام‌شده به پلیس خبرداد و گفت: ۸۸ درصد از سرقت‌های مهم رخ‌داده در سطح استان کشف شده است.

آدینه‌لو با بیان اینکه یکی از اولویت‌های پلیس آگاهی استان زنجان کاهش زمان وقوع سرقت تا کشف سرقت است، افزود: برای تحقق این امر چند مسئله باید به وقوع بپیوندد و یکی از این عوامل همکاری شهروندان با پلیس است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین امر در پیشگیری از سرقت و کاهش زمان کشف سرقت خود ایمنی و خود مراقبتی است، ابراز کرد: اگر شهروندان مسائل ایمنی را در اماکن، منزل، خودرو، باغ و... رعایت کنند میزان سرقت‌ها کاهش پیدا می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در توصیه‌ای به شهروندان اعلام کرد: شهروندان عدم نگهداری اموال و اجناس گران‌قیمت در منزل و تقویت و تجهیز حفاظت فیزیکی منازل در سطح شهر، سپردن اموال گران‌قیمت به صندوق امانات بانک‌ها، را در دستور کار خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، شماره پلاک سارقین و یا مظنون سرقت را به ۱۱۰ در طول شبانه‌روز اعلام کنند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر