logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۶۷۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

قیمت مسکن با تحویل واحدهای مسکن ملی کاهش می‌یابد/ ۱۷ هزار مسکن در استان زنجان در حال ساخت است

قیمت-مسکن-با-تحویل-واحدهای-مسکن-ملی-کاهش-می‌یابد-۱۷-هزار-مسکن-در-استان-زنجان-در-حال-ساخت-است
استاندار زنجان با بیان اینکه ۱۷ هزار مسکن در استان زنجان در حال ساخت است گفت: تابستان امسال شاهد تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در استان زنجان خواهیم بود.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی در حاشیه جلسه شورای مسکن استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از بزرگترین پروژه‌های دولت مسکن است و به فراخور ما هم در این مسئله در استان حساس هستیم، اظهار کرد: در این جلسه گزارشی از پیشرفت پروژه های مسکن را از اداره کل راه و شهرسازی را گرفتیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه اداره کل راه و شهرسازی موظف شد بخشی از باری که بر دوش این اداره است را به مرور بر زمین بگذارد، ابراز کرد: از تابستان شاهد تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در استان زنجان خواهیم بود.

استاندار زنجان با بیان اینکه پارامترهای زیادی بر قیمت مسکن تاثیر گذار هستند، تصریح کرد: یکی از پارامترهای مهم در خصوص قیمت مسکن عرضه مسکن در جامعه است.

وی با بیان اینکه سال‌های سال بود که به صورت سیستماتیک در کشور مسکن ساخته نشده بود، عنوان کرد: خوشبختانه الان به این سمت حرکت می کنیم.

افشارچی با بیان اینکه ۱۷ هزار مسکن در استان زنجان در حال ساخت است، ادامه داد: عرضه این حجم از مسکن موجب کاهش قیمت مسکن در بازار خواهد شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر