logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۶۷۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن باید در اسرع وقت تحویل شهروندان شود/ اجاره‌بها در استان زنجان بالا است

واحدهای-مسکونی-نهضت-ملی-مسکن-باید-در-اسرع-وقت-تحویل-شهروندان-شود-اجاره‌بها-در-استان-زنجان-بالا-است
استاندار زنجان کفت: واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن باید در اسرع وقت تحویل شهروندان شود تا آرامش به جامعه تزریق شود.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی صبح امروز در جلسه شورای مسکن استان زنجان با اشاره به اینکه باید هرچه سریع‌تر واحدهای مسکونی جهش تولید مسکن تحویل متقاضیان شود، اظهار کرد: حلاوت و شیرینی تمامی تلاش‌های انجام‌شده تا زمانی که واحدهای مسکونی تحویل متقاضیان نشود حس نمی‌شود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت جلسه شورای مسکن برای گزارش به مردم استفاده کنیم، ابراز کرد: برخی از پروژه‌ها مانند پروژه کوی نصر پیشرفت خوبی داشته است.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید گزارش عملکرد جهش تولید مسکن به‌صورت ماهانه به مردم اعلام شود، تصریح کرد: تمامی مشکلات، میزان آورده مردم، کارهای انجام‌گرفته، مجموع کارهای انجام‌شده و مشکلات موجود باید به مردم گزارش داده شود.

وی با بیان اینکه یکی از مسائلی که مردم و به‌خصوص جوانان به من اعتراض می‌کنند این است که اجاره‌بها و قیمت مسکن در استان زنجان گران است، عنوان کرد: به دلیل عدم عرضه مسکن در طول این سال‌ها این افزایش قیمت شکل‌گرفته است.

افشارچی با بیان اینکه اکثر متقاضیان مسکن در استان زنجان جوان هستند و باید تلاش شود هرچه سریع‌تر واحدهای مسکونی تحویل متقاضیان شود، ادامه داد: با تحویل بخشی از این واحدهای مسکونی آرامش در جامعه حاکم خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر هماهنگی ما برای مردم اهمیت و اولویت دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید مسئولان استان در راستای خانه‌دار شدن جوانان و مردم تلاش کنند، افزود: تحویل برخی از واحدهای مسکونی جهش تولید مسکن تا آخر مردادماه باید انجام شود.

وی با تأکید بر لزوم رعایت استانداردهای لازم در تمامی حوزه‌ها در ساخت مسکن برای شهروندان، تأکید کرد: واحدهای مسکونی ساخته‌شده نباید صرفاً یک ساختمان و یا محل برای زندگی باشد بلکه باید تمامی پیوست‌های آن مانند پارک و فضاهای عمومی در نظر گرفته شود.

افشارچی با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده برای جابجایی کوی فلسطین ادامه داد: از مردم کوی فلسطین خانه‌ای باارزش افزوده کم دریافت و در عوض خانه‌های باارزش افزوده بالا تحویل آن‌ها خواهد شد و این‌یکی از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان است و باید انجام شود.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه‌ها باید باهم هماهنگ باشند تا پروژه‌ها هرچه سریع‌تر افتتاح واحدهای مسکونی تحویل متقاضیان شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر