logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۶۷۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار شهرستان ابهر در گفت‌وگو با موج‌رسا:

۱۰ واحد احداث شده در حریم ابهر‌ رود تخریب می‌شوند

۱۰-واحد-احداث-شده-در-حریم-ابهر‌-رود-تخریب-می‌شوند
فرماندار شهرستان ابهر گفت: در ادامه روند آزاد‌سازی حریم رودخانه ابهررود ۱۰ واحد دیگر احداث شده در این مسیر تخریب خواهند شد.

احمد ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه آزاد‌سازی حریم ابهر‌رود موضوع بسیار مهمی است و ویژه برای این امر وقت اختصاص داده شده است، اظهار داشت: در مراحل آغازین آزاد‌سازی حریم رودخانه ۴ واحد بزرگ که در بستر ابهر رود قرار داشت تخریب و حریم رودخانه آزاد شد.

وی با تاکید بر اینکه برای تخریب این ۴ واحد علی‌رغم مخالفت بخش خصوصی حتی با مخالفت بخش دولتی نیز مواجه بودیم، افزود: به دلیل قرار‌گیری بخشی از ساختمان‌های شهرداری ابهر در بستر رودخانه، در نهایت این محل نیز در ادامه روند آزادسازی حریم رودخانه مورد تخریب قرار گرفت.

فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه هیچ تفاوتی بین بخش خصوصی و دولتی در آزاد‌سازی حریم رودخانه نیست و بدون تعارف با متخلفان برخورد می‌شود، گفت: در تخریب ساختمان‌های شهرداری، اداره آب را مکلف کردیم تا با اخذ دستور قضائی اقدام به تخریب و آزاد‌سازی حریم رودخانه کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ واحد دیگر دولتی و خصوصی که در حریم رودخانه ابهر رود قرار گرفته‌اند در طول روز‌ها و هفته‌های پیشرو تخریب خواهند شد، تصریح کرد: از عمید‌آباد بحث آزاد‌سازی شروع شده و بدون تعارف با هیچ شخص و ارگانی بحث تخریب واحد‌هایی موجود در حریم رودخانه را انجام خواهیم داد.

ذوالقدر خاطر‌نشان کرد: تخریب ساختمان‌های موجود در حریم رودخانه هشداری برای مردم و ارگان‌های دولتی است تا دیگر در چنین مکان‌هایی اقدام به احداث هیچ بنا و سازه‌ای نداشته باشند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر