logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۶۷۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین پلیس‌راه استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

پیش‌بینی افزایش حجم ترافیک از فردا در زنجان

پیش‌بینی-افزایش-حجم-ترافیک-از-فردا-در-زنجان
جانشین پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به کاهش حجم ترافیک از امروز در محورهای مواصلاتی استان زنجان، گفت: پیش بینی می شود با توجه به اتمام تعطیلات و آغاز موج برگشت مسافران شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان خواهیم بود.

مهدی میناخانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با بیان این که از بعد از ظهر روز چهارشنبه شاهد افزایش چشمگیر ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان بوده‌ایم، اظهار کرد: افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان تا روز جمعه ادامه داشت.

وی با اشاره به کاهش حجم ترافیک از امروز در محورهای مواصلاتی استان زنجان، ابراز کرد: پیش بینی می شود با توجه به اتمام تعطیلات و آغاز موج برگشت مسافران شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان خواهیم بود.
جانشین پلیس‌راه استان زنجان با بیان اینکه پیش بینی می شود از فردا شاهد افزایش چشمگیر ترافیک در محورهای مواصلاتی زنجان_تبریز و زنجان_قزوین باشیم، تاکید کرد: به شهروندان و رانندگان توصیه می‌شود مقررات راهنمایی و رانندگی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.
وی با بیان اینکه پیش بینی زمان در طول سفر بسیار مهم است، تصریح کرد: با توجه به اینکه عمده تصادفات رخ داده در استان زنجان به علت خستگی و خواب آلودگی است رانندگان حتما زمان مناسب را برای بازگشت از سفر انتخاب کنند.
مینا خانی با تأکید بر اینکه رانندگان به ازای هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند، عنوان کرد: رانندگان حتماً در محل مناسب توقف و استراحت کنند.
وی با اشاره به گرم بودن هوا، عنوان کرد: با توجه به افزایش دما خستگی و خواب آلودگی در رانندگان بیشتر رخ می دهد که رانندگان حتماً باید استراحت را در دستور کار خود قرار دهند.
جانشین پلیس‌راه استان زنجان با تاکید بر استفاده کمربند ایمنی توسط تمامی سرنشینان به خصوص سرنشینان صندلی عقب، ادامه داد: در واژگونی خودروها سرنشینان صندلی عقب که از کمربند ایمنی استفاده نکرده بودند و بیشترین آسیب را میبینند لذا تاکید می شود سرنشینان صندلی عقب حتماً از کمربند ایمنی استفاده کنند.
وی با بیان اینکه رانندگان حتماً به رعایت سرعت مطمئنه توجه کنند، ابراز کرد: رانندگان از انجام تخلفاتی مانند انحراف به چپ، سرعت غیرمجاز، سبقت مجاز، استفاده از تلفن همراه و یا هر آن چیزی که توجه راننده را نسبت به رانندگی کاهش می‌دهد خودداری کنند.
مینا خانی با بیان اینکه روز چهارشنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه شاهد واژگونی خودروی تندر ۹۰ در کیلومتر ۶۰ اتوبان زنجان_قزوین بودیم، افزود: بر اثر این سانحه رانندگی دو نفر فوت به یک نفر مجروح شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر