logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۶۷۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

بزرگداشت سالگرد ارتحال امام با حضور حجت‌الاسلام عالی در زنجان برگزار می‌شود

بزرگداشت-سالگرد-ارتحال-امام-با-حضور-حجت‌الاسلام-عالی-در-زنجان-برگزار-می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد در سطح استان برگزار می‌شود، گفت: برنامه محوری این مناسبت، روز شنبه (14 خرداد) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی در زنجان است.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: همگان وظیفه داریم تا امام راحل را یاد کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های جمعی را طی 2 سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی‌توانستیم برگزار کنیم و به یاد امام راحل و جریان 15 خرداد باشیم، خاطرنشان کرد: امسال این برنامه‌ها با شور و حال بیشتر و با حضور علاقه‌مندان به یاد امام عزیز در سطح استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه مراسم و ویژه‌برنامه‌های مختلفی به مناسبت 14 و 15 خرداد در نقاط مختلف استان حتی روستاها برگزار خواهد شد، افزود: مردم علی‌رغم وجود مشکلات و مسائل معیشتی همواره پشت سر نظام و رهبر انقلاب بوده‌اند و امسال نیز با حضور خود در مساجد و تکایا به راه و هدف امام راحل، صحّه می‌گذارند و با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب تجدید عهد، پیمان و میثاق می‌بندند و میثاقی مجدد با نایب بر حق و خلف صالح ایشان یعنی رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد در سطح استان برگزار می‌شود، گفت: برنامه محوری این مناسبت، روز شنبه (14 خرداد) خواهد بود.

وی اظهار داشت: حرکت دسته عزاداری هیئات مذهبی و تشکل‌های فرهنگی از حسینیه اعظم زنجان تا امامزاده سیدابراهیم(ع) خواهد بود که از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه ویژه‌برنامه این روز ساعت 18 (6 عصر) شنبه (14 خرداد) در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی (استاد برجسته حوزه و دانشگاه) است همچنین شعرخوانی استاد حاج ولی‌الله کلامی و مدیحه‌سرایی حاج سیدیوسف شبیری نیز بخش‌های دیگر این مراسم هستند.

وی با بیان اینکه موکب‌های خودجوش نیز برنامه‌هایی در مسیر دسته عزاداری و محل برگزاری مراسم دارند، ابراز کرد: امیدواریم با برگزاری چنین برنامه‌ها بتوانیم یک قدم از دِینی که نسبت به امام راحل داریم را اَدا کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام راحل را در یک جمله خلاصه کردند، گفت: ایشان فرمودند که امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است.

وی تصریح کرد: هر چقدر دشمن برای تحریف انقلاب و امام راحل تلاش کند برعکس جواب می‌گیرد و هرچه سعی دارد به انقلاب و امام(ره) ضربه بزنند، عظمت امام راحل و انقلاب اسلامی روزافزون‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر خاطرنشان کرد: امروز نسل‌های دهه 80 و 90 که امام خمینی(ره) را ندیده‌اند اما نظام، انقلاب، امام و رهبر انقلاب را دوست دارند و اوج محبت خود به ولایت فقیه را در سرود «سلام فرمانده» نشان می‌دهند.

وی افزود: همه این‌ها در مکتب امام خمینی(ره) ایجاد شده و انقلابی که امام راحل ایجاد کردند نیز برگرفته از انقلاب سیدالشهدا(ع) بود که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی‌ها در این مکتب تربیت شده‌اند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر