logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۶۷۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

هنرمندان با تولید آثار دینی و انقلابی، پاسخ متناسب به فیلم عنکبوت مقدس بدهند/ ایران در دفاع از منافع ملی مماشات نمی‌کند

هنرمندان-با-تولید-آثار-دینی-و-انقلابی،-پاسخ-متناسب-به-فیلم-عنکبوت-مقدس-بدهند-ایران-در-دفاع-از-منافع-ملی-مماشات-نمی‌کند
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه فیلم «عنکبوت مقدس» با پشتوانه مالی شرکت‌های صهیونیستی تولید شده و به موضوع اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی تکیه دارد، گفت: از هنرمندانی که دغدغه اسلام و ایران را دارند، انتظار می‌رود تا با تولید آثار فاخر و تاثیرگذار دینی و انقلابی، پاسخاین جریان‌های مسموم را بدهند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری امروز در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشان با اشاره به بیانات رئیس‌جمهوری در جلسه شورای دانشجویی اظهار داشت: دولت در مدت ۹ ماه گذشته بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام متمرکز شده است.

وی ضمن قدردانی از این رویکرد خاطرنشان کرد: نیمه‌کاره ماندن پروژه‌ها باعث ناامیدی مردم شده و بی‌اعتباری برای مسئولان را به ارمغان می‌آورد.

حجت‌الاسلام علی‌کابری افزود: این امر همچنین فرصت برای تبلیغات دشمنان انقلاب را فراهم می‌سازد تا نسبت به وضعیت کشور، دست به سیاه‌نمایی و دروغ‌پراکنی بزنند لذا خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان ماهنشان از مسئولان هستیم.

امام جمعه ماهنشان در ادامه ضمن تسلیت و ابراز همدردی با حادثه ساختمان متروپل در آبادان و همچنین تاکید بر اجرای منویات مقام معظم رهبری و تشکر و قدردانی از رئیس‌جمهوری جهت صدور دستورات چهارگانه در راستای اجرای منویات رهبر انقلاب گفت: ضمن ممانعت و جلوگیری از ادامه فعالیت ساختمان‌های ناایمن و برخورد بدون ملاحظه و شدید با متخلفین، احقاق حق آسیب‌دیدگان و رسیدگی به مشکلات آن‌ها نیز باید انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت ایام رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره) و همچنین تبریک انتخاب حضرت امام خامنه‌ای به رهبری انقلاب اظهار داشت: یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین، مقابله با ابعاد مختلف تحریف شخصیت و مکتب امام خمینی(ره) است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری خاطرنشان کرد: تحریف با اهداف ایجاد انحراف در صراط مستقیم انقلاب و ملت ایران در زمینه‌های مختلف، زیر سوال بردن فلسفه انقلاب، از بین بردن امکان بهره‌مندی نظام از ذخایر معرفتی مکتب امام راحل، عقده‌گشایی و انتقام‌جویی از امام و انقلاب و اتهام‌زنی به نظام صورت می‌گیرد.

وی ضمن تاکید بر شناخت دقیق افکار و مکتب امام راحل و شناخت دقیق دشمن و اهداف دشمن از همه دلسوزان و انقلابیون و علاقه‌مندان به نظام، امام(ره) و انقلاب خواست تا به جهاد تبیین بپردازند و با تحریف مبارزه کنند.

امام جمعه ماهنشان گفت: مقام معظم رهبری، بهترین جانشین بعد از امام خمینی(ره) بوده و تمام اهداف امام راحل را دنبال کرده‌اند.

وی با اشاره به بیاناتی از حضرت امام خمینی(ره) در مورد رهبر انقلاب اظهار داشت: امام راحل فرمودند اگر گمان بکنید که در تمام دنیا یک نفر را مثل آقای خامنه‌ای پیدا کنید که متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار و بنای قلبی‌اش بر این باشد که به این ملت خدمت کنند، پیدا نمی‌کنید.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با بیان اینکه توقیف نفتکش یونانی شرایط جدیدی را در اقتدار دریایی ایران رقم زد، خاطرنشان کرد: پیام این اقدام این بود که جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی خود مماشات نخواهد کرد و این مطلب را دوباره باید تمام دنیا بداند که دوران بزن و دررو، تمام شده و اقدام ایران طبق قوانین بین‌المللی انجام گرفته است.

امام جمعه ماهنشان گفت: سفر رئیس‌جمهور تاجیکستان بعد از ۹ سال به ایران و در ادامه سفر رئیس‌جمهوری ایران به دوشنبه (پایتخت تاجیکستان) بوده و فصل نوینی در همکاری‌های همه‌جانبه ایجاد نمود است.

وی ابراز کرد: ظرفیت‌های اقتصادی فراوانی که تاجیکستان دارد، قابلیت تبدیل شدن به یک شریک بزرگ اقتصادی با ایران را دارد و علاوه بر آن ظرفیت‌های دیگری هم وجود دارد که در کنار دیدگاه دولت سیزدهم به ارتباط با کشورهای همسایه ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با بیان اینکه فیلم سخیف و بی‌ارزش «عنکبوت مقدس» فاقد ارزش‌های یک اثر هنری است، اظهار داشت: مهمترین موضوع در این فیلم، اهانت به مقدسات دینی در ساختار محتوایی به‌خصوص در لوح تبلیغی و تحقیر فرهنگ ایرانی است.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم با پشتوانه مالی شرکت‌های صهیونیستی تولید شده و به موضوع اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی تکیه دارد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری افزود: از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر که دغدغه اسلام و ایران را دارند، انتظار می‌رود تا با تولید آثار فاخر و تاثیرگذار دینی و انقلابی و ملی، پاسخی مناسب به چنین جریان‌های مسموم و عناصر مفلوک آن بدهند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر