logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۶۷۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با موج رسا:

توصیف انقلابی از مجلس یازدهم توسط رهبر انقلاب بدون تعارف و حب و بغض است/ مجلس در کنار خدمت به مردم برای رفع ضعف‌ها نیز تلاش می‌کند

توصیف-انقلابی-از-مجلس-یازدهم-توسط-رهبر-انقلاب-بدون-تعارف-و-حب-و-بغض-است-مجلس-در-کنار-خدمت-به-مردم-برای-رفع-ضعف‌ها-نیز-تلاش-می‌کند
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم، فعالیت‌های مثبتی در راستای هدف‌های تعیین‌شده داشته است، گفت: این فعالیت‌ها با هدف خدمت به مردم و رویکرد منطقی در حکمرانی است.

حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص ارزیابی عملکرد مجلس یازدهم بعد از گذشت 2 سال از فعالیت آن اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین سیاستمدار و مسئول اصلی کشور هستند که ارزیابی ایشان از مسائل مختلف بدون حبّ و بغض و تعارفات است.

وی با بیان اینکه اشراف رهبر انقلاب نسبت به مسائل مختلف کشور بیشتر از سایر مسئولان بوده و ایشان در مطالبه از مسئولان نیز جدی هستند، خاطرنشان کرد: ایشان توصیف انقلابی بودن را تعارف نمی‌دانند یعنی همانطور که نمایندگان در ابتدای شکل‌گیری مجلس با شعارهای انقلاب و آرمان‌های امام(ره) و شهدا کار خود را آغاز کردند، شکی نیست که در ادامه نیز این مسیر را پیمودند.

حجت‌الاسلام باقری افزود: ارزیابی رهبر معظم انقلاب از عملکرد 2 سال مجلس، خوب بوده که ایشان دوباره توصیف انقلابی را مد نظر داشته‌اند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم، فعالیت‌های مثبتی در راستای هدف‌های تعیین‌شده داشته است، گفت: این فعالیت‌ها با هدف خدمت به مردم و رویکرد منطقی در حکمرانی است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین کارهای مجلس یاردهم که نه با عدد و رقم بلکه با تحلیل می‌شود بیان کرد این است که مجلس به سراغ مسائل واقعی کشور رفت و سعی کرد که مسائل مشکلات و معضلاتی که مردم در کف جامعه مخصوصا اقشار کم‌درآمد و طبقه متوسط به پایین دارند را حل کرده و این اقشار، خدمات بهتری بگیرند.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه این رویکرد بسیار مهم است، ابراز کرد: مجلس یازدهم از طرفی تعامل خیلی خوبی با دولت قبل داشت تا بتواند خدمت بهتری از دولت برای مردم بگیرد و همین ‌طور در شکل‌گیری این دولت نیز نهایت همکاری، محبت و مودت را داشته و دارد تا اینکه دولت و مجلس در مقابل مشکلات با هم متحد شوند و بتوانند مشکلی از مشکلات کشور را حل کنند.

وی با اشاره به فرمایشات بامحبت و ملاطفت رهبر انقلاب با نمایندگان مجلس یازدهم اظهار داشت: تحلیل شخصی بنده این است که فرمایشات رهبر انقلاب به این معنا نیست که مجلس یازدهم، اِشکال ندارد بلکه اتفاقاً مجلس در کنار تمام محسنات، ضعف‌های زیادی هم دارد.

حجت‌الاسلام باقری خاطرنشان کرد: در این برهه از تاریخ انقلاب و جمهوری اسلامی و با داشتن سرمایه‌های زیاد، انتظار این است که ضعف‌ها خیلی کمتر از این باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که رهبر معظم انقلاب می‌بینند و می‌دانند که این مجلس، ضعف‌های خود را می‌پذیرد و در صدد رفع نواقص است و ادعا نمی‌کند که تمام کارهایش درست است و در پی رفع اشکالات است لذا مجلس یازدهم این جایگاه را دارد که از آن قدردانی و حمایت شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین جهت‌گیری فرمایشات رهبر انقلاب حمایت از مجلس بود، اظهار داشت: البته ایشان اشکالات را هم برشمردند و تذکر داد و حتی بعضی مسائل را هم نپذیرفتند و این خیلی مهم است که مجلس شورای اسلامی، ضعف‌های خود را می‌داند که این ضعف‌ها تعمدی هم نیستند و برای رفع آن‌ها تلاش می‌کند.

حجت‌الاسلام باقری تاکید کرد: این نقطه قوتی برای مجلس محسوب می‌شود که هم خود را ارزیابی کرده و هم ضعف‌ها را می‌داند و انکار نمی‌کند و هم در پی جبران و رفع ضعف‌ها است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مطمئن باشند که مجلس یازدهم اگر رفتاری غیر از خدمت و تلاش برای رفع ضعف‌ها داشت، رهبر معظم انقلاب نسبت به ایرادات و اشکالات، تذکر می‌دادند و به‌صورت جدی ورود کرده و مطالبه می‌کردند اما وقتی ایشان می‌بینند که مجلس یازدهم ضمن تلاش برای خدمتگزاری به مردم از اشکالات و ضعف‌های خود نیز مطلع است و بنا بر رفع آن‌ها دارد، طبیعی است که با توصیف انقلابی بودن از مجلس حمایت کرده و قوت قلب، روحیه و انگیزه دهند تا در ادامه مسیر موفق‌تر باشیم.

وی با بیان اینکه تمام نمایندگان مجلس به‌طور کلی در پی خدمتگزاری به مردم هستند، اظهار داشت: در 2 سال آینده نیز امیدواریم کم و کاستی‌ها جبران شده و قوت‌ها تکثیر شوند تا بتوانیم خدمت بهتری به مردم ارائه دهیم.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه شعار خدمت به محرومین، دغدغه دائمی نمایندگان است، خاطرنشان کرد: سعی کرده‌ایم در خدمت به مردم، صادقُ اللِّسان باشیم و نه به معنای دادزننده بلکه به معنای بلندگو و سخنگوی مردم باشیم و حرف مردم را منتقل کنیم و امانتدار باشیم و هم در بعد قانونگذاری و هم نظارت، نمایندگی مردم را در مجلس انجام دهیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر