logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۶۷۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در زنجان:

میزان رضایت مردم از پلیس افزایش یافته است/ تعرض به حقوق مردم خط قرمز پلیس است

میزان-رضایت-مردم-از-پلیس-افزایش-یافته-است-تعرض-به-حقوق-مردم-خط-قرمز-پلیس-است
فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه میزان رضایت مردم از پلیس افزایش یافته است گفت: تعرض به حقوق مردم خط قرمز پلیس است.

به گزارش موج رسا; سردار حسین اشتری امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به دهه کرامت و تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و تسلیت رحلت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: به لطف خداوند و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و روحیه جهادی، انقلابی، و مکتبی کارکنان، انتظامی کشور در عرصه‌های مختلف رشد داشته است.

وی با اشاره به دو حوزه بسیار مهم پلیس، ابراز کرد: بحث امنیت مردم، احساس امنیت مردم، امنیت اقتصادی، امنیت جاده ها، شهرها و روستاها، امنیت مرزها در جمهوری اسلامی برای پلیس مهم بوده و دومین مسئله مهم برای پلیس خدمت رسانی به مردم است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته انتظامی در سال ۱۴۰۰، تصریح کرد: رهبری در این پیام فرمودند: نیروی انتظامی از ستونهای امنیت است و نقش پلیس نسبت به سال‌های قبل در تامین امنیت برجسته‌تر شده است.

وی با اشاره به کمک‌های پلیس به مردم و دولت در زمان همه گیری کرونا، عنوان کرد: خدمت به مردم یک امر مهم است.

زنجان

سردار اشتری با بیان اینکه در حوزه امنیت و احساس امنیت و خدمت رسانی به مردم کارهای بزرگی انجام گرفته است، ادامه داد: به لطف خدا و رهبری فرمانده کل قوا و هوشیاری مردم و تلاش پلیس امنیت خوبی در کشور برقرار شده است.

وی با بیان اینکه در جاهایی که به حقوق مردم تعرض شده است برخوردهای خوبی توسط پلیس انجام گرفته است، افزود: پلیس مجرمان را تحویل مقامات قضایی می‌دهد و برخورد دستگاه قضایی موثر بوده است.

فرماندهی کل انتظامی کشور با بیان اینکه امنیت هر روز ارتقا پیدا می‌کند، ابراز کرد: پلیس برای ارتقا امنیت جذب نیروی متخصص، آموزش نیروها، تهیه تجهیزات به روز و... را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به جذب هر ساله نیروی جوان در بدنه انتظامی کشور، خاطرنشان کرد: نیروهای خوبی جذب انتظامی کشور شده‌اند و آموزش‌های خوبی به این نیروهای جدید الورود داده می‌شود.

زنجان

سردار اشتری با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته در راستای به روز کردن تجهیزات پلیس، عنوان کرد: ساختار سازمانی پلیس متناسب با شرایط ارتقا پیدا کرده است و تمامی اینها به لطف فرمانده کل قوا بوده است.

وی با بیان اینکه با موافقت رهبری ساختار اداری پلیس ارتقا پیدا کرده است، ادامه داد: پلیس تمام تلاش خود را برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب می‌کند.

فرماندهی‌کل انتظامی کشور بیان کرد: در استان زنجان به برکت مردم ولایتمدار و حسینی و تلاش پلیس روند ارتقاء امنیت در استان زنجان و رو به رشد بوده است.

وی با بیان اینکه جرایم به دلایلی در تمام دنیا بیشتر می‌شود و کم نمی‌شود، افزود: جرایم متفاوت شده و با دهه‌های قبل تفاوت بسیاری دارد و اکنون بیشتر جرائم در فضای مجازی است.

سردار اشتری با بیان اینکه اقدامات پلیس قابل قبول بوده است، ابراز کرد: تمامی دستگاه‌ها در پیشگیری از وقوع جرم نقش دارند.

وی بیان کرد: در کشف جرائم کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است و روند، روند مطلوب و خوبی است اما راضی نیستیم و در کشور بیشتر از این باید کارهای بزرگی انجام شود.

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مردم قدردان زحمات پلیس هستند، تصریح کرد: اظهار رضایت و خرسندی مردم از پلیس در سامانه ۱۹۷ رشد داشته است.

وی با بیان اینکه مردم پلیس را در کنار خود میبینند نه در مقابل خود، تاکید کرد: پلیس حامی مردم است و مردم این را قبول دارند.

سردار اشتری با بیان اینکه مردم به پلیس اعتماد دارند و در کنار پلیس احساس پناه می‌کنند، عنوان کرد: پلیس خود را خادم مردم و در کنار مردم می‌داند و امیدوار هستیم بیش از این به مردم خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه سردار طراقیه یکی از فرماندهان خوب و توانمند و باتجربه انتظامی است، ادامه داد: سردار طراقیه باید این مسیر رشد امنیت در استان زنجان را با شتاب بیش از پیش ادامه دهد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر