logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۶۷۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا،

ارائه خدمات آموزشی به بیش از 36 هزار و 500 دانش‌آموز در استان زنجان

ارائه-خدمات-آموزشی-به-بیش-از-36-هزار-و-500-دانش‌آموز-در-استان-زنجان
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با اشاره به ارائه خدمات آموزشی به بیش از 36 هزار و 500 دانش‌آموز در استان زنجان گفت: اجرای طرح شب امتحان نیز با تدریس اساتید به نام و مطرح کشوری در استان زنجان در حال اجرا است.

 هادی توفیقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح شب امتحان توسط بسیج دانش‌آموزی استان زنجان، اظهار کرد: این طرح با تدریس اساتید به نام و مطرح کشوری در استان زنجان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه این طرح برای دانش‌آموزانی که نیاز به رفع اشکال در دروس مختلف دارند برگزار می‌شود، ابراز کرد: طرح شب امتحان مختص دانش آموزان پایه دوازدهم است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با اشاره به برگزاری یک طرح کمک‌آموزشی برای دانش آموزان پایه ششم تا دوازدهم، ادامه داد: طرح دیگری با هماهنگی یکی از مؤسسات آموزشی کشوری در حال اجراست که در این طرح  فیلم‌ها و کلیپ‌های آموزشی دروس مختلف در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به نحوه دریافت کد تخفیف سایت آموزو برای دریافت فیلم‌ها و کلیپ‌های آموزشی، عنوان کرد: دانش آموزان کد تخفیف را از طریق حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی می‌توانند دریافت کنند.

توفیقی با اشاره به هزینه‌های برگزاری طرح شب امتحان، عنوان کرد: طرح شب امتحان با اساتید کشوری با کمترین هزینه برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی برای ارتقاء سطح علمی دانش‌آموزان همچنان در تلاش هستند، افزود: گروه‌های جهادی کلاس‌های رفع اشکال آموزشی و کمک‌آموزشی و... را در مساجد، پایگاه‌ها، مدارس و... برگزار می‌کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با اشاره به خدمات آموزشی ارائه‌شده توسط بسیج دانش‌آموزی در سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۴۰۱، خاطرنشان کرد: ۷۹۸ معلم، دانشجو، طلبه و بسیجی برای کمک‌های آموزشی و علمی برای دانش آموزان سازمان‌دهی شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۶ هزار و ۵۰۰ نفر دانش‌آموز از خدمات علمی آموزشی و کمک‌آموزشی بسیج دانش‌آموزی استان زنجان استفاده کرده‌اند، تصریح کرد: خدمات آموزشی ارائه‌شده به دانش آموزان شامل کلاس‌های آموزشی بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ ساعت حضوری و بیش از ۱۱ هزار و ۴۰۰ ساعت غیرحضوری بوده است.

توفیقی با اشاره به زمان برگزاری کلاس‌های آموزشی و کمک‌آموزشی بسیج دانش‌آموزی برای ایام امتحانات، ابراز کرد: این کلاس‌ها تا ۲۰ خردادماه ادامه دارد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر