logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۶۷۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون شهردار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

90 تا 120 هزار تُن در شهر زنجان آسفالت‌ریزی می‌شود

90-تا-120-هزار-تُن-در-شهر-زنجان-آسفالت‌ریزی-می‌شود
معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری زنجان گفت: در فصل کاری امسال بین 90 تا 120 هزار تُن آسفالت‌ریزی برای شهر زنجان پیش‌بینی شده که در صورت تامین منابع استانی و یا قیر رایگان این میزان افزایش هم پیدا می‌کند.

علیرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش اعتبارات آسفالت‌ریزی شهر زنجان در سال جاری اظهار داشت: عملیات آسفالت‌ریزی در نقاط مختلف شهر زنجان آغاز شده است.

وی در خصوص میزان پیش‌بینی‌شده آسفالت‌ریزی خاطرنشان کرد: اگر آسفالت‌ریزی از محل منابع خود شهرداری باشد بین 90 تا 120 هزار تُن آسفالت‌ریزی در سطح شهر زنجان برای سال جاری پیش‌بینی شده است.

انصاری افزود: این حجم از آسفالت‌ریزی در صورت تامین منابع استانی و یا قیر رایگان افزایش هم پیدا می‌کند.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری زنجان گفت: آسفالت شهر زنجان برای سال جاری علاوه بر کارخانه‌های شهرداری توسط پیمانکاران پروژه‌ها تامین می‌شود.

وی در خصوص تمهیدات لازم جهت جلوگیری از وقوع مشکل نسبت به حفاری‌ها اظهار داشت: تمام هماهنگی‌ها صورت گرفته و برنامه‌های حفاری معابر از دستگاه‌های خدمات‌رسان دریافت شده که اگر به قول‌شان عمل کنند، مشکلی نخواهیم داشت.

انصاری تصریح کرد: آسفالت‌ریزی در سطح شهر همواره توسط شهرداری انجام می‌شود چون دستگاه‌های خدمات‌رسان، کارخانه تولید آسفالت و پیمانکار ندارند.

به گزارش موج رسا؛ اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری زنجان در بودجه سال جاری 90 میلیارد تومان بود که با لایحه ارسالی و تصویب در جلسه پنج‌شنبه گذشته (5 خرداد 1401) شورای اسلامی شهر زنجان 100 میلیارد تومان به این اعتبار افزوده شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر