logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۶۶۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

ثبت‌نام مسابقات ملی مهارت تا 17 تیر ادامه دارد/ تلاش برای حضور زنجان در تمامی رشته‌های مسابقات ملی مهارت

ثبت‌نام-مسابقات-ملی-مهارت-تا-17-تیر-ادامه-دارد-تلاش-برای-حضور-زنجان-در-تمامی-رشته‌های-مسابقات-ملی-مهارت
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه ثبت‌نام در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت از 27 اردیبهشت آغاز شده و تا 17 تیر ادامه دارد، گفت: مراحل شهرستانی و استانی این مسابقات به ترتیب در مرداد و شهریور سال جاری برگزار می‌شود.

محمدرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ثبت‌نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در مرحله شهرستانی و استانی از 27 اردیبهشت آغاز شده و تا 17 تیر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این مسابقات با هدف شناسایی نخبگان مهارتی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در 6 گروه و در مجموع در 43 رشته خواهد بود.

انصاری افزود: این مسابقات در 6 گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات (6 رشته)، حمل‌ونقل و ترابری (6 رشته)، خدمات اجتماعی و فردی (6 رشته)، فناوری ساخت‌وساز ساختمان (11 رشته)، فناوری ساخت و مهندسی (9 رشته) و هنرهای خلاق و مد (5 رشته) برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه شرایط و ضوابط ثبت‌نام در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در آیین‌نامه آمده و متقاضیان جهت ثبت‌نام می‌توانند به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان مراجعه کنند، گفت: ثبت‌نام در این مسابقات از طریق لینک http://worldskills.ir/1400/03/22/competitors صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در این مسابقات از 27 اردیبهشت آغاز شده و تا 17 تیر ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مراحل شهرستانی و استانی این مسابقات به ترتیب در مرداد و شهریور سال جاری برگزار می‌شود.

انصاری با بیان اینکه مرحله کشوری بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در ماه‌های آذر و دی سال جاری خواهد بود، افزود: اختتامیه این مسابقات نیز بهمن سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حداکثر سن شرکت‌کنندگان در این مسابقات 21 سال تمام است، بیان کرد: رشته‌های امنیت سایبری، پردازش ابری، مکاترونیک، فناوری آب و سرویس و نگهداری هواپیما از حداکثر سنی معاف هستند که شرایط آن در آیین‌نامه آمده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در دوره قبلی مسابقات ملی مهارت، موفق به کسب یک مدال طلا در رشته تراش CNC شد، گفت: برنامه امسال این است که مهارت‌آموزانی که در مراکز فنی و حرفه‌ای، آموزش و مهارت دیده‌اند در این مسابقات حضور یابند.

وی ابراز کرد: امسال تلاش می‌کنیم که در تمام رشته‌ها از استان زنجان شرکت‌کننده داشته باشیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر