logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۶۶۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا خبرداد

اجرای طرح وام فرزند‌آوری در استان زنجان/ تسهیلات فرزندآوری نیاز به سپرده‌گذاری ندارد

اجرای-طرح-وام-فرزند‌آوری-در-استان-زنجان-تسهیلات-فرزندآوری-نیاز-به-سپرده‌گذاری-ندارد
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: تسهیلات فرزندآوری نیاز به سپرده‌گذاری ندارد و با ۶ ماه دوره تنفس برای شروع اقساط و با کارمزد حداکثر ۴ درصد به صورت سالانه پرداخت می‌شود.

حسن دادگر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص جزئیات وام فرزند‌آوری و نحوه ثبت نام متقاضیان اظهار داشت: متقاضیان واجد شرایط برای متولدین بعد از یکم فروردین ۱۴۰۰ و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مربوطه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در صورتی که حین دوره بازپرداخت تسهیلات تولد فرزند، فرزند دیگری از متقاضی به دنیا آمد، پرداخت تسهیلات طبق ضوابط به کودک بعدی امکان پذیر است، افزود: در مورد تولد فرزندان دوقلو و بیشتر به ازای هر فرزند یک وام تعلق می‌گیرد.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: تسهیلات فرزندآوری نیاز به سپرده‌گذاری ندارد و با ۶ ماه دوره تنفس برای شروع اقساط و با کارمزد حداکثر ۴ درصد به صورت سالانه پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: متقاضیان دریافت وام فرزند‌آوری می‌توانند برای ثبت نام به سامانه تسهیلات به آدرس https://ve.cbi.ir/VC/DefaultVC.aspx مراجعه کنند.

این مسئول در خصوص مدارک مورد نیاز تصریح کرد: اصل و کپی کلیه صفحات شناسنامه پدر و فرزند، کد پستی ده رقمی و آدرس کامل محل سکونت، کد رهگيری ده رقمی دريافتی از سايت پس از مرحله ثبت نام در سامانه مذکور، برای ادامه مراحل دریافت تسهیلات برای ارائه به بانک ضروری است. 

دادگر با بیان اینکه محدودیتی در ثبت نام‌ها وجود ندارد عنوان کرد: در استان زنجان از هفته گذشته ثبت نام وام فرزند‌آوری آغاز شده و با شرایطی که جهت دریافت تسهیلات وجود دارد پیش‌بینی ما این است که متقاضیان در استان از طرح مذکور استقبال کنند.

وی با اشاره به اینکه میزان تسهیلات پرداختی برای فرزندان متفاوت است، ابراز داشت: تسهیلات به ازای فرزند اول ۲۰ میلیون تومان، فرزند دوم ۴۰ میلیون تومان، فرزند سوم ۶۰ میلیون تومان، فرزند چهارم ۸۰ میلیون تومان و به ازای فرزند پنج به بعد ۱۰۰ میلیون تومان است و دوره تنفس نیز در تمام وام‌ها ۶ ماهه است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر