logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۶۶۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

کسب ۳ مدال در مسابقات قهرمانی بوکس کشور با دستان خالی/ طوفان دست پر به زنجان آمد

کسب-۳-مدال-در-مسابقات-قهرمانی-بوکس-کشور-با-دستان-خالی-طوفان-دست-پر-به-زنجان-آمد
در حالی که اداره کل ورزش و جوانان از بوکسورهای زنجانی در مسابقات قهرمانی کشور حمایت نکرد و با دست خالی آنان را راهی مسابقات کرد اما ورزشکاران زنجانی با دست پر از این مسابقات برگشتند.

به گزارش موج رسا; حمایت از قهرمانان ورزشی و هیئت های ورزشی یکی از وظایف ادارات ورزش و جوانان است که متاسفانه این روز ها اکثر هیئت های ورزشی اعتراف کرده اند که اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان حمایت های لازم و کافی را از هیئت های ورزشی را نداشته است.

قهرمانان بوکس استان زنجان با دست خالی به مسابقات رفتند اما دست پر از این مسابقات برگشتند.

ابراهیم عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه تیم بوکس استان زنجان ۵ نفره بود و در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی بوکس حضور پیدا کرد، اظهار کرد: استان زنجان برای اولین بار ۳ فینالیست در این مسابقات داشت.

وی با بیان اینکه طوفان شریفی بوکسور زنجانی موفق به کسب مدال طلا در این رویداد ورزشی شد، ابراز کرد: محمد کمالی و محمدحسین حقی موفق به کسب مدال نقره در این رویداد ورزشی شدند.

دبیر هیئت بوکس استان زنجان با بیان اینکه مسابقات بوکس در ۱۳ وزن برگزار می شود در صورتی که در سال های قبل این مسابقات در ۱۰ وزن برگزار می‌شد، تصریح کرد: به دلیل افزایش وزن ها در این مسابقات استان زنجان موفق به رفتن بر روی سکو نشد.

وی با بیان اینکه طوفان شریفی بوکسور زنجانی در ادوار گذشته نیز ملی‌پوش بود، ادامه داد: ۳ ورزشکار از استان زنجان به اردوی تیم ملی بوکس دعوت شده‌اند.

عباسی با بیان اینکه کمالی و حقی تحت عنوان ارتش های ایران به مسابقات جهانی روسیه اعزام شده بودند، افزود: کمالی و حقی با اقتدار تمام به جایگاه نائب قهرمانی دست پیدا کردند.

وی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان در اعزام بوکسورهای زنجانی به این رویداد ورزشی هیچ کمک مالی به ما نکردند، تاکید کرد: زمانی که نامه برای درخواست اعتبار به اداره ورزش و جوانان ارسال شد در جواب نامه اعلام کردند که اعتباری نمی توانند برای این رویداد ورزشی پرداخت کنند.

دبیر هیئت بوکس استان زنجان با بیان اینکه رئیس هیئت بوکس استان زنجان از مدال آوران این رویداد ورزشی تجلیل کرد، افزود: رئیس هیئت بوکس استان زنجان به قهرمان بوکس ۱۰ میلیون تومان و به نائب قهرمان ها ۵ میلیون تومان هدیه داد.

وی با اشاره به تجلیل رئیس هیئت شهرستان زنجان از مدال‌آوران این رویداد ورزشی، ابراز کرد: از طرف رئیس هیئت شهرستان زنجان به هر مدال آور این رویداد ورزشی ۵ میلیون تومان هدیه داده شد.

عباسی با بیان اینکه اگر اداره ورزش و جوانان از این رشته ورزشی حمایت نمی‌کند این رشته ورزشی را آزاد کند تا ما خودمان درآمدزایی داشته باشیم، ادامه داد: اگر اداره کل ورزش و جوانان اعتباری در دسترس ندارد از مراجعی مانند استانداری و... تامین اعتبار کند.

وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان باید اعتبارات را به سمت رشته‌های قهرمان پرور سوق دهد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر