logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۶۶۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

۲ هزار دامدار زنجانی متقاضی دریافت دامدار کارت هستند/ محدودیتی در ثبت نام بهره‌برداران وجود ندارد

۲-هزار-دامدار-زنجانی-متقاضی-دریافت-دامدار-کارت-هستند-محدودیتی-در-ثبت-نام-بهره‌برداران-وجود-ندارد
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: برای ارائه تسهیلات دامدار کارت به دامداران استان زنجان هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد، و بیش از ۱۴.۴ میلیارد تومان برای استان اعتبار تخصیص یافته است.

محمد‌علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در راستای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و برای حمایت از تولید کنندگان و رونق واحد‌های تولیدی دام و طیور، دولت طرحی را با هماهنگی بانک مرکزی به تصویب رساند که طی آن بانک کشاورزی بر اساس معرفی وزارت جهاد کشاورزی، تسهیلات یارانه‌دار خرید نهاده‌های دامی را به واحد‌های کوچک در قالب دامدار کارت با نرخ سود ۱۰ درصد و به واحد‌های متوسط و بزرگتر از طریق سامانه بازارگاه با نرخ سود ۱۲ و ۱۵ درصد پرداخت کند.

وی با بیان اینکه دامداران زنجانی از این طرح استقبال کردند افزود: در خصوص ارائه تسهیلات دامدار کارت به دامداران استان زنجان نیز هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد، چراکه بیش از ۱۴.۴ میلیارد تومان برای استان اعتبار تخصیص یافته است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در مرحله اول معرفی متقاضیان انجام شد و سقف پر شد در ادامه برای مرحله دوم نیز اعتباری برای ارائه مجدد دامدار کارت به استان تخصیص یافت که این اعتبار نیز ۱۴.۴ میلیارد تومان بود که از این رقم نیز بیش از ۱۰ میلیارد تومان معرفی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی همراهی خوبی داشته و در حال پرداخت تسهیلات به متقاضیان است، گفت: نزدیک ۲ هزار بهره‌بردار در استان متقاضی دریافت تسهیلات از محل دامدار کارت هستند.

صادقی با اشاره به اینکه سقف تسهیلات دامدار کارت قبلا رقمی معادل ۵۰ میلیون تومان بود عنوان کرد: با توجه به اینکه نرخ ارز برای نهاده‌ها تغییر یافت سقف تسهیلات تا ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر