logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۶۶۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین سپاه ناحیه زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

حضور ۳۵۵ پایگاه در نمایشگاه اسوه زنجان/ دستاورد و فعالیت پایگاه‌ها در نمایشگاه اسوه به نمایش گذاشته می‌شود

حضور-۳۵۵-پایگاه-در-نمایشگاه-اسوه-زنجان-دستاورد-و-فعالیت-پایگاه‌ها-در-نمایشگاه-اسوه-به-نمایش-گذاشته-می‌شود
جانشین سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه در این نمایشگاه ۲۰۰ پایگاه بردار حضور دارند، گفت: ۱۵۵ پایگاه خواهر در این نمایشگاه حضور دارند و دستاوردهای پایگاه‌ها را به نمایش می‌گذارند.

محمد نجفی راد در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به برگزاری نمایشگاه اسوه در سطح شهرستان زنجان، اظهار کرد: پایگاه های مقاومت بسیج در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری اقدام به برپایی نمایشگاه‌ کرده اند.

وی با بیان اینکه اهم فعالیت بسیجیان در طول سال ۱۴۰۰ به صورت نمادین در این نمایشگاه ارائه می شود، ابراز کرد: فعالیت بسیجیان به صورت نموداری و تصویری در این نمایشگاه ها توسط فرماندهان پایگاه ها ارائه می شود‌.

جانشین سپاه ناحیه زنجان بیان کرد: در این نمایشگاه‌ها گزیده ای از فعالیت های بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، کمک رسانی، جهاد تبیین، فضای مجازی و... به نمایش عموم گذاشته شده است.

وی با اشاره به تعداد حوزه های مقاومت حاضر در این نمایشگاه، عنوان کرد: ۱۳ حوزه محلات از برادران و ۱۰ حوزه خواهران به همراه پایگاه‌های تابعه در این نمایشگاه حضور دارند.

نجفی راد با اشاره به هدف از برگزاری این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه نشان دادن عملکرد و دستاورد های پایگاه های مقاومت و عینیت بخشیدن به اینکه بسیج پاره تن مردم است می باشد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۲۰۰ پایگاه بردار حضور دارد، ادامه داد: ۱۵۵ پایگاه خواهر در این نمایشگاه حضور دارد و دستاورد های پایگاه ها را به نمایش می گذارند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر