logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۶۶۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان در گفت‌وگو موج رسا؛

هیچ گونه تغییری در ساعت و میزان پخت نانوایی‌ها اعمال نشده است/ فعلا طرح جدید نان در زنجان اجرا نشده است

هیچ-گونه-تغییری-در-ساعت-و-میزان-پخت-نانوایی‌ها-اعمال-نشده-است-فعلا-طرح-جدید-نان-در-زنجان-اجرا-نشده-است
رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان با بیان اینکه طرح جدید نان فعلاً در نانوایی‌ها آغاز نشده است، عنوان کرد: نانوایی‌ها فعلاً آرد یارانه ای دریافت می‌کنند و هر نانوایی به میزان سهمیه خود پخت دارد.

مهدی بیات در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه کارتخوان‌های ویژه نانوایی‌ها در نانوایی‌های زنجان توزیع شده است، اظهار کرد: فعلا هیچ تغییری در برنامه پخت نانوایی‌ها چه از نظر ساعت کاری و چه از نظر میزان پختن اعمال نشده است.

وی با بیان اینکه من کم فروشی در نانوایی‌ها را رد نمی‌کنم و ممکن است کم فروشی در نانوایی‌ها وجود داشته باشد، ابراز کرد: متاسفانه بازرس‌هایی که از نانوایی‌ها بازدید و بازرسی می‌کنند تخصص لازم را ندارند.

رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان با بیان اینکه بازدید از نانوایی‌ها تشدید شده است، تصریح کرد: کاهش ساعت پخت در نانوایی‌ها صحت ندارد.

وی با بیان اینکه طرح جدید نان فعلاً در نانوایی‌ها آغاز نشده است، عنوان کرد: نانوایی‌ها فعلاً آرد یارانه ای دریافت می‌کنند و هر نانوایی به میزان سهمیه خود پخت دارد.

بیات با بیان اینکه اگر نانوایی بیش از سهمیه خود در یک روز پخت نان داشته باشد از طرف دستگاه‌های نظارتی مورد بازخواست قرار می‌گیرد، ادامه داد: ۲۵ مهرماه آرد یارانه ای به نانوایی ها توزیع می شود و تا یک ماه باید ایت یارانه ای در انبار نانوایی موجود باشد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر