logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۶۶۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
اخبار انتظامی استان؛

کشف کالای قاچاق 5 میلیاردی در زنجان

کشف-کالای-قاچاق-5-میلیاردی-در-زنجان
جانشین فرمانده انتظامي استان از توقیف یک دستگاه وانت نیسان و کشف انواع کالای قاچاق به ارز تقریبی 5 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ایرج خانی پور" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، حین كنترل خودروهاي عبوري به یک دستگاه وانت نیسان مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي با اشاره به اینکه در بازرسي از این خودرو توقیف شده، 879 بطري آبجو فاقد الكل شكلات 413 كيلوگرم ، قهوه 303 كيلوگرم و پاستيل 817 كيلوگرم كشف و ضبط شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقربی محموله کشف شده بیش از 5 میلیارد ريال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه وانت نیسان توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ خانی پور در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت غيرقانوني و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از 120 هزار عدد قرص غیرمجاز در زنجان

 داود مرسلی با اعلام این خبر ، اظهار داشت: مأموران "يگان امداد" شهرستان زنجان هنگام گشت زني سطح حوزه استحفاظي به به یک دستگاه سواری پژو  مشکوک شدند.

وي بيان داشت : ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازدید از وسايل و بسته های داخل خودرو  120 هزار و 209 عدد قرص و 120 عدد شربت متادون غير مجاز كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان افزود: ماموران در این رابطه يك متهم دستگیر كردند و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ مرسلی با بيان اينكه پليس به صورت شبانه‌روزي تمام تلاش خود را براي برقراري نظم و امنيت جامعه انجام مي‌دهد خاطرنشان كرد: مركز فوريت‌هاي پليسي 110 آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسايي و برخورد با مجرمان است.

کشف کالای قاچاق در شهرستان ایجرود

علیرضا مقدم با بيان اينكه گسترش قاچاق کالا، اثرات منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی جامعه را بر هم می‌زند، اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس امنیت اقتصادی در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی در محور زنجان – بیجار به یک دستگاه خودرو مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ مقدم گفت: در بازرسی از این خودرو 5 هزار و 750 عدد سيگار خارجي،  120 بسته توتون خارجي و 6 دستگاه تلويزيون خارجي قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش تقربی ریالی کالای قاچاق کشف شده در ارزیابی کارشناسان حدود 3میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت : در این عملیات راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود با اشاره به اينكه ورود بي‌رويه كالاي قاچاق علاوه بر نابودي توليدات داخلي، براي سرمايه‌گذاران نيز ناامني به همراه خواهد داشت از شهروندان خواست، هرگونه اطلاعات مربوطه به اين موضوع را از طريق تماس با سامانه 110 به پليس اطلاع‌ دهند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در شهرستان خدابنده

فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده از شناسایی و کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون ریال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده خبر داد.

محسن غنیمتی، اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وي افزود: مأموران خودروها را متوقف و در بازرسی از خودروها تعداد 441 دستگاه لوازم آرایشی بهداشتی و612 دستگاه لوازم برقی آشپزخانه قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده ، ارزش تقریبی این محموله قاچاق کشف شده را بنا بر نظر کارشناسان، 2 میلیارد 600 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر