logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۶۶۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌کل ارتباطات ‌و فناوری اطلاعات استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان برای مردم از اهداف دولت الکترونیک است

ارائه-خدمات-در-کوتاه‌ترین-زمان-برای-مردم-از-اهداف-دولت-الکترونیک-است
مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با تاکید بر اینکه ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان برای مردم از اهداف دولت الکترونیک است، گفت: در حوزه دولت الکترونیک هدف مطلوب این است افراد و کسب‌وکار‌ها بتوانند از منازل خود در کوتاه‌ترین زمان با آسان‌ترین شرایط خدمات خود را از دستگاه‌های دولتی دریافت کنند.

حامد سرائی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: وظیفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین زیر‌ساخت‌های ارتباطی و توسعه اینترنت است و این موضوع همچنان ادامه‌دار است تا به وضعیت مطلوب برسیم.

وی افزود: چیزی که امروزه مطرح است امکان بهره‌برداری‌های متعددی از این زیر ساخت‌ها است که می‌توان برای توسعه کسب‌وکار‌ها، بهره‌وری و حوزه الکترونیک انجام داد. چراکه با شیوع کرونا تاثیر ICT بر روی بسیاری از کسب‌و‌کار‌ها واضح بود و حتی توانست کسب‌وکار‌های سنتی را نیز رونق ببخشد.

مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به اینکه ICT به دنبال این است که کسب‌و‌کار‌های تخصص‌ محور توسعه یابد، گفت: در حوزه بهره‌وری می‌توان ورود ICT را در بسیاری از حوزه‌ها همچون کشاورزی، صنعت، گردشگری الکترونیکی شاهد بود.

وی خاطر‌نشان کرد: در حوزه دولت الکترونیک هدف مطلوب این است افراد و کسب‌وکار‌ها بتوانند از منازل خود در کوتاه‌ترین زمان با آسان‌ترین شرایط خدمات خود را از دستگاه‌های دولتی دریافت کنند.

سرائی تصریح کرد: اگر این امر به درستی محقق شود میزان مشارکت مردم و کسب‌کار‌ها در پیشبرد پروژه‌های دولت با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد. شفافیت عملکرد دستگاه‌های دولتی بیشتر می‌شود و نوآوری مباحث تحت تاثیر داده‌های دولتی برای کسب‌و‌کار‌ها قابل لمس‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر مباحث مذکور محقق شود ارتقا ارزش اجتماعی و رفاه اجتماعی مردم را در پی خواهد داشت، گفت: انجام امور برای مردم رنیز راحت‌تر خواهد شد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مردم خدمات مورد نیاز را دریافت خواهند کرد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر