logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۶۶۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

استان زنجان در حوزه اشتغال وضعیت خوبی دارد/‌ توجه به تولید به جای هدف گذاری بر روی اشتغال

استان-زنجان-در-حوزه-اشتغال-وضعیت-خوبی-دارد-‌-توجه-به-تولید-به-جای-هدف-گذاری-بر-روی-اشتغال
استاندار زنجان گفت: استان زنجان در زمینه اشتغال نسبت به استان های دیگر  در وضعیت خوبی قرار  دارد.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان با بیان اینکه بزرگترین نعمتی که خدا به انسان داده است حیات است اظهار کرد: جوان و جوانی نیز بزرگترین نعمت در جامعه است و هیچ چیزی قابل مقایسه با جوانی نیست. 

وی با بیان اینکه انرژی جوانی باید در جامعه باشد افزود: نباید پتانسیل جوانی را در جامعه از دست بدهیم و باید همراه باشیم و تببین کنیم . 

استاندار زنجان با بیان اینکه جوانان امروزی محافظه کار نیستند بیان کرد: این موضوع بسیار مهم است و در تلاش هستیم در مدت زمان مسئولیت از جوانان استفاده و میدان کار را فراهم کنیم. 

افشارچی با بیان اینکه  باید میدان کار، تلاش و پیشرفت توسط دولت برای مردم ایجاد شود، تصریح کرد:  با توجه به پیچ و خم اقتصادی در این روزها که با آن مواجه هستیم مقداری در آینده با سختی مواجه خواهیم شد ولی با انرژی تمام از این پیچ هم رد خواهیم شد. 

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان اشتغال را اصالتا مورد هدف قرار نداده‌ایم بلکه به تولید توجه می‌کنیم، افزود: برنامه‌ریزی‌هایی در سطح استان در این راستا انجام شده است و  بخش خصوصی نیز در این زمینه ورود کرده است. 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان در زمینه اشتغال نسبت به استان های دیگر در وضعیت خوبی قرار دارد، اظهار داشت: مقوله دانش بنیان پتانسیلی را در کشور ایجاد کرده است که باید انرژی بیشتری در این خصوص گذاشته شود و نباید متولیان دولتی  نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر