logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۶۵۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

آزادسازی خرمشهر، سند افتخار ملت ایران و خفت و خواری برای استکبار جهانی است/ تحریم‌ها نمونه‌ای از خرمشهرها است که بر آن پیروز خواهیم شد

آزادسازی-خرمشهر،-سند-افتخار-ملت-ایران-و-خفت-و-خواری-برای-استکبار-جهانی-است-تحریم‌ها-نمونه‌ای-از-خرمشهرها-است-که-بر-آن-پیروز-خواهیم-شد
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: آزادسازی خرمشهر، سند افتخار و مایه مباهات بر پیشانی ملت ایران و سند خفّت و خواری برای دشمن یعنی استکبار جهانی است.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان اظهار داشت: این روزها ایام خجسته‌ای است که ملت رشید و بزرگوار ایران در دهه 60 خوشحال و مسرور شدند.

وی با بیان اینکه خرمشهر مدتی در تصرف کامل دشمن بود، خاطرنشان کرد: دشمن با همت رزمندگان اسلام با خفّت و خواری از این شهر رانده و بقیه نیروهای دشمن نیز توسط رزمندگان غیور ایرانی اسیر شدند.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر، سند افتخار برای نظام اسلامی و رزمندگان مخلص اسلام و ایران و سند خفّت و خواری برای دشمن یعنی استکبار جهانی و صدام ملعون است، تصریح کرد: برای ایرانی‌ها مایه فخر و مباهات است که رزمندگان اسلام با اخلاص تمام، توکل به خدا و تحت رهنمودهای پیامبرگونه امام راحل توانستند این حرکت الهی را انجام دهند.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر، سند فخر را بر پیشانی ملت ایران ایجاد کرد و استکبار جهانی نیز فهمید و باید هم بفهمد که ملت ایران از حق الهی و طبیعی خود، دفاع کرده و خواهد کرد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه امیدواریم دشمن، ما را به خوبی شناخته باشد، گفت: ملت ایران همواره از حق خود دفاع کرده و برای گرفتن حق خود از هیچ چیزی دریغ نمی‌کند.

وی ابراز کرد: امیدواریم رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان ادامه یابد و همانطور که دشمن با خفت و خواری از خرمشهر رفت از تمام اعتباراتی که از ایران اسلامی تصرف کرده مثل تحریم‌های ظالمانه نیز با خفت عقب‌نشینی کند تا بتوانیم آزادانه و با افتخار تمام در کشور خود، منتظر ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج) باشیم.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش است، اظهار داشت: ملت ایران، مصداق کامل آیه شریفه «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم» بوده و همواره ثابت کرده که خداوند، یار و مددکار ما بوده و از ما حمایت کرده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره از دیار، وطن، حیثیت و کیان خود به‌طور جانانه و خالصانه دفاع می‌کند، خاطرنشان کرد: ملت ایران در حق کسی ظلم نمی‌کند و به مِلک کسی هم طمع ندارد اما استکبار جهانی هم دانسته و هم بداند که ملت ایران، حق خود را خواهد گرفت و این حق را می‌گیریم اما تسلیم نمی‌شویم.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر انقلاب، زمان زورگویی به سر آمده است، گفت: همه باید تَن به قانون و منطق دهیم تا دنیا در آرامش به سر ببرد.

وی با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ما تحمیل شد مثل همان خرمشهرها است که در تصرف دشمن است، اظهار داشت: این تحریم‌ها را همانطور که تاکنون شکسته‌ایم باز هم شکست خواهیم داد و آزاد خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با تاکید بر اینکه خداوند، یار و مددکار ما و حضرت صاحب‌الزمان(عج) نیز رهبر ماست و استقامت خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: سختی‌ها و مشکلات زیادی بر کشورمان تحمیل شد اما قطعا لطف خداوند و مدد امام زمان(عج) باعث شده که همچنان به پای خود ایستاده و مقاومت کرده‌ایم و با همت سلحشورانه ملت غیور ایران این مقاومت را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: مشکلات و سختی‌ها بر ما طبیعی شده و در کنار تحمل این سختی‌ها از حق خود نیز دفاع می‌کنیم و با دشمنی که راضی به سازش و همکاری با ما نیست، ستیز خواهیم کرد تا پیروز شویم همانطور که طبق وعده خداوند در جبهه‌ها و عرصه‌های مختلف تاکنون پیروز بوده‌ایم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر