logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۶۵۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا،

مصلحت و آرامش مردم استان زنجان خط قرمز ما است/ برخورد بدون اغماض دستگاه قضا با اخلالگران بازار

مصلحت-و-آرامش-مردم-استان-زنجان-خط-قرمز-ما-است-برخورد-بدون-اغماض-دستگاه-قضا-با-اخلالگران-بازار-
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: تمام کسانی که اغراضی در ذهنشان وجود دارد تا اخلالی در بازار ایجاد کنند ما به این‌ها می‌گوییم که مصلحت مردم و آرامش جامعه در وضعیت کنونی برای ما خط قرمز است.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; با بیان اینکه طی روزهای گذشته جلسه‌ای را با تعزیرات حکومتی برگزار کردیم، اظهار کرد: در این جلسه تصمیمات قاطع و انقلابی خوبی در برخورد با محتکرین و اخلالگران بازار کنونی گرفته شد.

وی با بیان اینکه اکیپ‌ها و گشت‌هایی را تعیین کردیم و از روزهای گذشته این اکیپ‌ها و گشت‌ها کارشان را آغاز کرده‌اند، ابراز کرد: امیدواریم نتایج خوبی از این اکیپ‌ها و گشت‌ها حاصل شود.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه تمام کسانی که اغراضی در ذهنشان وجود دارد تا اخلالی در بازار ایجاد کنند ما به این‌ها می‌گوییم که مصلحت مردم و آرامش جامعه در وضعیت کنونی برای ما خط قرمز است، تأکید کرد: اخلال گران بازار و محتکران اخطار می‌شود این کار را نکنند.

وی بیان کرد: درصورتی‌که محتکران و اخلالگران بر اقدامات خود اصرار داشته باشند قطعاً با برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضا مواجه خواهند شد.

حجت‌الاسلام نیارکی خاطرنشان کرد: در همین شرایط حدود ۲۰ تا ۳۰ پرونده قابل توجهی برای برخورد با محتکران و اخلالگران بازار کنونی تشکیل‌شده است و نتایج پرونده در آینده به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر