logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۶۵۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه زنجان در گفت‌و‌گو با موج رسا،

6 گردان در رزمایش الی بیت القدس شرکت کردند/ اجرای رزمایش الی بیت القدس در دو سطح دفاعی و امنیتی

6-گردان-در-رزمایش-الی-بیت-القدس-شرکت-کردند-اجرای-رزمایش-الی-بیت-القدس-در-دو-سطح-دفاعی-و-امنیتی
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه 6 گردان در رزمایش الی بیت القدس شرکت کردند، گفت: رزمایش الی بیت القدس در دو سطح دفاعی و امنیتی اجرا می شود.

محسن سهندی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: با عنایت به تهدیدات گسترده دشمنان انقلاب اسلامی در راس آن آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی؛ ایجاد آمادگی‌های یگانی از اولویت‌های اصلی برنامه‌های رزمی بسیجیان می‌باشد که در طول سال با محوریت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت عملیاتی می‌شود.

وی بیان کرد: کلیه بسیجیان و رزمندگان شهرستان زنجان با رویه مثال زدنی که برخاسته از روحیه دفاع مقدس می‌باشد در این برنامه‌ها شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت المقدس با عنوان رزمایش الی بیت المقدس با یاد سردار سرلشکر شهید سید محمد حجازی در شهرستان زنجان برگزار شد، عنوان کرد: این رزمایش در تاریخ چهارشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه و پنجشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه در محل پادگان حضرت ولی عصر عجل الله تیپ ۳۶ مردم پایه سپاه انصارالمهدی‌(عج) استان زنجان برگزار شد.

وی بیان داشت: این رزمایش به منظور حفظ و ارتقاء آمادگی رزمی و توان رزم گردان‌های واکنش سریع بس بیت‌المقدس و کوثر ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زنجان در دو سطح دفاعی و امنیتی با حضور چهار گردان بیت المقدس و دو گردان کوثر اجرا شد.

سهندی خاطر نشان کرد: گردان‌های عمل کننده پس از سیر آموزش‌های دفاعی لازم و کسب آمادگی‌های عملیاتی بر اساس سناریوهای از پیش تعیین شده در این رزمایش نقش آفرینی کردند تا قدرت و توانمندی خود را در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی به منظور امدادرسانی به مردم حادثه دیده و همچنین دفاع از مرزهای میهن اسلامی به منصه ظهور برساند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر