logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۶۵۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

آزادسازی خرمشهر درس عبرتی برای تمام تاریخ است/ ضربه مهلک رزمندگان اسلام به استکبار جهانی با آزادسازی خرمشهر

آزادسازی-خرمشهر-درس-عبرتی-برای-تمام-تاریخ-است-ضربه-مهلک-رزمندگان-اسلام-به-استکبار-جهانی-با-آزادسازی-خرمشهر
امام جمعه طارم با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر برای ما و تمامی تاریخ یک درس عبرت آموز است، گفت: در این روز ارتش و سپاه نه تنها ضربه مهلکی بر ارتش عراق بلکه بر پیکره استکبار جهانی زدند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مهدی منصوری در خطبه های نماز جمعه طارم با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس، اظهار کرد: این روز به عنوان روز مقاومت و پایداری و ایستادگی نامیده شده است.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر برای ما و تمامی تاریخ یک درس عبرت آموز است، ابراز کرد: در این روز ارتش و سپاه نه تنها ضربه مهلکی بر ارتش عراق بلکه بر پیکره استکبارجهانی زدند.

امام جمعه طارم با بیان اینکه چهل سال است که این انقلاب را حفظ کرده ایم و بعد از آن نیز حفظ خواهیم کرد، تصریح کرد: حفظ این انقلاب از اوجب واجبات است.

وی با بیان اینکه در سایه ایستادگی و مقاومت این عزت به دست آمده است، عنوان کرد: مشاور ترامپ اعتراف کرده است که در طول این ۴۰ سال آمریکا هر کاری کرده است در برابر جمهوری اسلامی ایران شکست خورد.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه آمریکایی‌ها بسیار هزینه کردند تا مردم را از انقلاب ناامید کنند اما نتوانستند، ادامه داد: آمریکایی‌ها بسیار تلاش کردند تا مانع صدور انقلاب شوند اما به حول قوه الهی نتوانستند.

وی با اشاره به برنامه‌های اقتصادی دولت و هدفمندی یارانه ها، افزود: تمامی مردم باید به دولت کمک کنند.

امام جمعه طارم با اشاره به رسیدن فصل گرم، تاکید کرد: شهروندان در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.

وی با اشاره به نقش روحانیون در دفاع مقدس، ابراز کرد: روحانیت معزز همراه با رزمندگان در خط مقدم حضور داشت و در راستای حفظ روحیه جهادی در جبهه و جامعه زحمات زیادی کشیده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر