logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۶۵۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان:

جهاد تبیین در تمام برنامه‌های 14 و 15 خرداد زنجان مورد توجه قرار گیرد/ تاکید بر مردمی بودن مراسم ارتحال امام راحل

جهاد-تبیین-در-تمام-برنامه‌های-14-و-15-خرداد-زنجان-مورد-توجه-قرار-گیرد-تاکید-بر-مردمی-بودن-مراسم-ارتحال-امام-راحل
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه جهاد تبیین، نکته‌ای است که در تمام برنامه‌های 14 و 15 خرداد باید در نظر بگیریم، گفت: در شرایط ویژه‌ای به سر می‌بریم و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان دیده‌بان و راهبر اصلی نظام، جهاد تبیین را مطالبه کرده‌اند لذا وظیفه داریم در تمام برنامه‌ها به این امر توجه داشته باشیم.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل رفیعی، ظهر امروز (پنج‌شنبه 29 اردیبهشت) در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد در استان زنجان اظهار داشت: این ایام، فرصتی برای تبیین مجموعه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای پرچم اسلام در سراسر جهان است که هدف و آرمان امام راحل نیز تحقق همین موضوع بود.

وی با اشاره به اقداماتی که در ایام سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) باید انجام شود، خاطرنشان کرد: بخشی از اقدامات شامل پروژه عظیم و مهم اعزام کاروان عزاداری و زیارتی به مرقد مطهر امام راحل است که برنامه‌ریزی‌های لازم در صورت سهمیه ابلاغی انجام خواهد شد.

رفیعی با بیان اینکه بخش بعدی، مجموعه برنامه‌هایی است که در سطح استان برگزار خواهد شد، افزود: این مراسم و برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های مختلف و با تاکید بر جنبه مردمی بودن باید برگزار شود تا زمینه‌ای برای حضور عاشقان، علاقه‌مندان و دلباختگان در این مراسم فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر فضاسازی شهرها متناسب با ایام با توجه به تقارن دهه کرامت با سالروز 14 و 15 خرداد گفت: در روزهای 14 و 15 خرداد که ایام عزاداری است، شاهد تغییراتی در فضاسازی شهرها بوده و سپس دوباره فضای شهرها به حالت قبل برمی‌گردد تا به استقبال سالروز ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) برویم.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین، نکته‌ای است که در تمام اقدامات باید در نظر بگیریم، اظهار داشت: در شرایط ویژه‌ای به سر می‌بریم و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان دیده‌بان و راهبر اصلی نظام، جهاد تبیین را مطالبه کرده‌اند لذا وظیفه داریم در تمام برنامه‌ها به این امر توجه داشته باشیم.

رفیعی خاطرنشان کرد: در برگزاری برنامه‌ها باید به ابعاد مختلف شخصیتی، آرمان‌ها و وصیت‌نامه سیاسی- الهی امام راحل و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب پرداخته شود تا ضمن تنویر افکار و اذهان عمومی، نسل‌های نوجوان و جوان نیز با ابعاد مختلف شخصیتی ایشان آشنا شوند.

وی تصریح کرد: هرچه بتوانیم ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) و اصول و آرمان‌های انقلاب را مطرح کنیم، میزان و درجه عشق و ارادت مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان به ایشان بیشتر خواهد شد ضمن اینکه شیطنت‌های دشمنان و بدخواهان نظام را هم خنثی می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه از این فرصت باید برای تبیین ارزش‌ها و داشته‌هایمان به خوبی استفاده کنیم، گفت: ابعاد مختلف شخصیتی و تاثیرگذاری امام راحل فقط محدود به داخل کشور نیست بلکه به خارج از مرزها نیز ارتباط دارد.

وی با بیان اینکه ما میراث‌دار بنایی هستیم که امام راحل نهاده است، ابراز کرد: در طی این مسیر باید از آرمان‌های امام راحل به خوبی استفاده کنیم که لازمه‌اش شناخت و پافشاری است تا بتوانیم از گردنه‌های سختی که دشمن ایجاد کرده، عبور کنیم و به تمدن‌سازی نوین اسلامیِ مورد اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب برسیم.

این مسئول با بیان اینکه مردمی بودن برنامه‌ها مورد تاکید است، افزود: اجرای هماهنگ سرود «سلام فرمانده» اقدام خوبی است که به‌صورت یک برنامه باشکوه و با حضور دهه نودی‌ها و نوجوانان علاقه‌مند می‌تواند در این ایام برگزار شود.// آ  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر