logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۶۵۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

زنجان با ۶ گردان خط‌شکن در چهار مرحله عملیات بیت‌المقدس حضور داشت/ آمریکایی‌ها در ترور شهید حاج قاسم سلیمانی دست به یک جنایت تاریخی زدند

زنجان-با-۶-گردان-خط‌شکن-در-چهار-مرحله-عملیات-بیت‌المقدس-حضور-داشت-آمریکایی‌ها-در-ترور-شهید-حاج-قاسم-سلیمانی-دست-به-یک-جنایت-تاریخی-زدند
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره حضور نیروهای خط شکن زنجان در عملیات بیت المقدس، گفت: 6 گردان خط‌شکن از زنجان در چهار مرحله از عملیات بیت المقدس حضور داشتند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی چهارشنبه شب در همایش سالانه بسیج حقوقدانان استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۵۳۵ استان زنجان، اظهار کرد: این روزها روزهای آزادسازی خرمشهر است و حیف است که به عملیات بیت المقدس اشاره ای نشود.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی جنگ جهانی در یک جغرافیای کوچک علیه جمهوری اسلامی برپا شده بود، ابراز کرد: این جنگ برای از بین بردن جمهوری اسلامی ایران و خاموش کردن صدای انقلاب بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ارتش بعثی عراق برای خود برنامه ریخته بود تا ۱۰ روزه و نهایت یک ماهه کار انقلاب را تمام کند، تصریح کرد: حمله حزب بعث عراق به جمهوری اسلامی ایران بعد از تایید و اعلام پشتیبانی از طرف آمریکا اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه جایگاه ولایت فقیه، باورهای دینی، روحیه جهادی و عاشورایی ملت ایران در امور نظامی برآورد نمی شد، عنوان کرد: اینها دست قدرت ما در دفاع مقدس بود.

سردار کرمی با اشاره به حمایت شرق و غرب از صدام، ادامه داد: جنایت های صدام در تاریخ بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه صدام اعلام کرده بود اگر ایرانی‌ها خرمشهر را بگیرند کلید بصره را تقدیم خواهم کرد، افزود: بیش از ۶۰ هزار نیروی ویژه ارتش صدام در منطقه عملیاتی بیت المقدس حضور داشتند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر مطالبه مردم از رزمندگان اسلام بود، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) فرموده بودند خرمشهر باید آزاد شود و امروز در هر زمینه‌ای رهبر فرمان می دهند باید مثل خرمشهر عمل کرد.

وی با اشاره به دلایل پیروزی در عملیات بیت المقدس، ابراز کرد: روحیه جهادی و شهادت طلبی، روحیه ولایتمداری و وحدت ارتش و سپاه که دوش به دوش هم می‌جنگیدند و حضور مردم در صحنه جنگ در قالب نهاد مقدس بسیج منجر به پیروزی این عملیات شد.

سردار کرمی با بیان اینکه ۱۱۴ گردان بسیجی در عملیات بیت المقدس حضور داشتند، تصریح کرد: در هر جایی که مردم به صحنه می آیند پیروز میدان هستند.

وی با بیان اینکه بسیجیان و فرماندهان جوان سپاه و ارتش در عملیات بیت المقدس کاری کردند کارستان، عنوان کرد: در هر جایی که وحدت وجود داشته است و ارتش و سپاه در کنار هم بوده اند فتنه ها باطل شده اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره حضور به استان زنجان در عملیات بیت المقدس، ادامه داد: 6 گردان خط‌شکن از زنجان در چهار مرحله از عملیات بیت‌المقدس حضور داشتند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با ترور شهید حاج قاسم سلیمانی دچار یک جنایت تاریخی شدند، افزود: در طول چندین دهه به صورت مستقیم و غیرمستقیم آمریکایی‌ها در منطقه و جهان عامل بروز جنگ ها بودند.

سردار کرمی با بیان اینکه سردار سلیمانی چهل سال با تروریسم و جنایتکاران مبارزه کرده بود، ابراز کرد: ترور شهید سلیمانی یک جنایت بزرگ بود اگرچه این جنایت بی‌پاسخ نماند.

وی با اشاره به موشک باران عین الاسد توسط هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در این حمله موشکی جرات شلیک یک گلوله را نداشتند.

وی خطاب به بسیجیان عضو بسیج حقوقدانان استان زنجان، خاطرنشان کرد: شما مخاطب هفت محور اصلی بیانیه گام دوم به ویژه مبارزه با فساد هستید.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر