logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۶۵۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه بزرگداشت روز سوم خرداد مطرح شد؛

فعالیت ۱۵ درصد از هیئت‌های مذهبی در راستای بزرگداشت سوم خرداد و رحلت امام خمینی(ره)

فعالیت-۱۵-درصد-از-هیئت‌های-مذهبی-در-راستای-بزرگداشت-سوم-خرداد-و-رحلت-امام-خمینی(ره)
در جلسه بزرگداشت روز سوم خرداد مسائل مختلفی ازجمله فعالیت ۱۵ درصد از هیئت‌های مذهبی در زنجان در راستای بزرگداشت سوم خرداد و رحلت امام خمینی(ره) مطرح شد.

به گزارش موج رسا; حمیدی دهقانی امروز در جلسه گرامیداشت سوم خرداد سالروز عملیات بیت المقدس در زنجان با بیان اینکه متأسفانه طی چند سال اخیر به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا برنامه‌های تجمعی دفاع مقدس کمرنگ شده بود، اظهار کرد: خوشبختانه با فروکش کردن کرونا برنامه‌های دفاع مقدس بیش‌ از پیش رونق گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در حوزه دفاع مقدس توسط ادارات و نهادها، ابراز کرد: روابط عمومی این ادارات و نهادها می‌توانند گزارش عملکرد خود را در سایت دفاع داک بارگذاری کنند.

معاون اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان بیان کرد: آثار نمایشگاهی مختلفی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس موجود است و هر نهاد و اداره ای که تمایل داشته باشد می‌توان این سیر نمایشگاهی را در اختیار آن‌ها قرار داد.

وی با اشاره به جمع‌آوری اسناد ادارات دخیل در دفاع مقدس، عنوان کرد: این اسناد جمع‌آوری‌شده با نام همان اداره و دستگاه منتشر خواهد شد.

رحمان باقری در ادامه این جلسه با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام بزرگداشت سوم خرداد، ادامه داد: برنامه سلام بر خرمشهر به‌صورت کشوری برگزار می‌شود.

معاون اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان با بیان اینکه در این ایام از خانواده‌های شهدا دیدار و تجلیل خواهد شد، افزود: اثرات با عنوان پیام آوران ایثار به مدارس دانشگاه‌ها اعزام می‌شوند تا عملیات آزادسازی خرمشهر یعنی عملیات بیت‌المقدس را در مدارس و دانشگاه‌ها تبیین کنند.

محمد اکبری کارشناس تشکل‌های مذهبی زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به برگزاری محافل قرآنی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر رحلت امام خمینی(ره)، ابراز کرد: در این روزها از خانواده‌های شهدا دیدار و تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مناطق هدف بسته‌های فرهنگی توزیع خواهد شد، ادامه داد: ۱۵ درصد از هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی برنامه‌های مختلفی در راستای سالروز آزادسازی خرمشهر و سالروز رحلت امام(ره) اجرا خواهد کرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر