logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۶۵۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی امنیتی فرماندار زنجان:

کیفیت‌بخشی و نوگرایی لازمه برنامه‌های سوم خرداد است/ لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی با حفظ آثار و بنیاد شهید برای جمع آوری اسناد دفاع مقدس

کیفیت‌بخشی-و-نوگرایی-لازمه-برنامه‌های-سوم-خرداد-است-لزوم-همکاری-دستگاه‌های-اجرایی-با-حفظ-آثار-و-بنیاد-شهید-برای-جمع-آوری-اسناد-دفاع-مقدس
معاون سیاسی امنیتی فرماندار زنجان با اشاره به لزوم آذین‌بندی و فضاسازی مناسب با این روزها در شهرستان، گفت: در کنار این کارها باید کیفیت‌بخشی و نوگرایی در برنامه‌ها مدنظر باشد.

به گزارش موج رسا; سید مجتبی حسینی راد امروز در جلسه بزرگداشت روز سوم خرداد با بیان اینکه وظیفه‌ای که در بزرگداشت روزهایی مانند ۳ خرداد بر عهده ماست بعد از گذشت سال‌ها بسیار مهم است، اظهار کرد: باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا برنامه‌هایی درخور این روز در شهرستان برگزار کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و اشاره به سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب، ابراز کرد: بیداری‌هایی که امروز در جهان می‌بینیم و این رشادت‌ها و شهامت‌ها از نفس قدسی معمار کبیر انقلاب است.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار زنجان با بیان اینکه در طول دو سال گذشته به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا برگزاری برنامه‌ها به این شکل ممکن نبود، تصریح کرد: هم‌جواری سالروز رحلت امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان برگزاری مراسمات این روز را تحت‌الشعاع قرار می‌داد.

وی با بیان اینکه خون‌دل‌ها خورده شده تا این انقلاب به ثمر رسیده است، عنوان کرد: برای برپا ماندن نظام مقدس اسلامی زحمات زیادی کشیده شده است.

حسینی راد در توصیه‌ای به کارگزاران جمهوری اسلامی ایران در شهرستان زنجان، تأکید کرد: اگر مسئولیتی پذیرفته‌ایم و مسئولیتی در این نظام‌داریم باید در راستای حفظ ارزش‌ها قدم برداریم.

وی با اشاره به لزوم آذین‌بندی و فضاسازی مناسب با این روزها در شهرستان، خاطرنشان کرد: در کنار این کارها باید کیفیت‌بخشی و نوگرایی در برنامه‌ها مدنظر باشد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار زنجان با اشاره به تغییر ذائقه رسانه‌ای و فرهنگی مردم، ابراز کرد: برنامه‌های رسانه‌ای و مجازی تأثیرگذاری باید برای این روزها مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آنچه مهم است خروجی این برنامه‌هاست، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها باید به مسئولین برگزاری این دست از برنامه‌ها کمک کنند.

حسینی راد با تأکید به همکاری افرادی و نهارهایی که به اسناد شهدا و حوزه ایثار و شهادت دسترسی دارند، تأکید کرد: این افراد و نهادها باید در بروزرسانی تاریخ دفاع مقدس به مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران کمک کند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر