logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۶۵۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

یک هزار و 313 نفر در آزمون وکالت در استان زنجان شرکت کردند/ برگزاری آزمون وکالت مطابق با قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار

یک-هزار-و-313-نفر-در-آزمون-وکالت-در-استان-زنجان-شرکت-کردند-برگزاری-آزمون-وکالت-مطابق-با-قانون-تسهیل-صدور-مجوزهای-کسب‌وکار
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان زنجان با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون وکالت در استان زنجان، گفت: در این آزمون یک هزار و ۱۳۳ نفر شرکت کردند.

بهروز قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به برگزاری آزمون ملی وکالت در زنجان، اظهار کرد: آزمون ملی وکالت روز جمعه مورخ ۲۳/ ۰۲/ ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در سایت امام(ره) دانشگاه آزاد واحد زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون، ابراز کرد: در این آزمون یک هزار و ۱۳۳ نفر حضور داشتند.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان زنجان با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان به تفکیک جنسیت، تصریح کرد: ۷۲۶ مرد و ۴۰۷ زن در این آزمون شرکت کردند.

وی با بیان اینکه این آزمون مطابق با قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار برگزار شد، عنوان کرد: به استناد تبصره ۱ ماده ۵ قانون تسهیل کسب‌وکار ظرفیت پذیرفته‌شدگان در این آزمون نامحدود است.

قاسمی با بیان اینکه هر داوطلب که حداقل ۷۰ درصد امتیاز میانگین نمرات یک درصد حائزان بالاترین امتیاز را کسب کند به‌عنوان پذیرفته‌شده جهت طی مراحل بعدی گزینش و مصاحبه علمی راه پیدا خواهد کرد، ادامه داد: ایثار گران حداقل ۶۰ درصد امتیاز میانگین نمرات یک درصد حائزان  بالاترین امتیاز را کسب کنند تا به‌عنوان پذیرفته‌شده جهت طی مراحل بعدی گزینش و مصاحبه علمی راه پیدا کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان بعد از قبولی در مرحله کتبی و مصاحبه علمی و گزینش به‌عنوان کارآموز وکالت به مدت ۱۸ ماه دوران کارآموزی را طی خواهند کرد، خاطرنشان کرد: بعد از قبولی در آزمون اختبار به‌عنوان وکیل پایه‌یک ارتقا خواهند یافت.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان زنجان با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون کتبی، افزود: اعلان نتایج آزمون کتبی نهایتاً تا ۱۵ روز دیگر اعلام می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر