logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۶۵۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

شفافیت و صداقت دولت سیزدهم، پشتوانه اعتماد مردم است/ کاهش اعتماد عمومی، ارثیه دولت‌های گذشته به دولت رئیسی

شفافیت-و-صداقت-دولت-سیزدهم،-پشتوانه-اعتماد-مردم-است-کاهش-اعتماد-عمومی،-ارثیه-دولت‌های-گذشته-به-دولت-رئیسی
نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال شفافیت و صداقت هستند که پشتوانه اعتماد عمومی مردم است، گفت: دولت حتما باید به این فکر کند که تا زمانی که سطح اعتماد عمومی را بالا نبرد شاید خیلی از برنامه‌های خود را نتواند به صورت موثر اجرا کند.

مظاهر یوسفی‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به یک مقاله و پژوهش علمی در خصوص معرفی ارزش‌های خدمت عمومی در سازمان‌ها اظهار داشت: 25 ارزش خدمت عمومی به مردم در سازمان‌ها در این پژوهش آمده و به بررسی وضعیت فعلی ارزش‌های خدمت عمومی در سازمان‌های کشور پرداخته است.

وی خاطرنشان کرد: پارتی‌بازی و رابطه‌گرایی، ترجیح منافع و رفاه شخصی و وفاداری سیاسی به ترتیب اولین تا سومین ارزش بوده که طبق این پژوهش در ذهن مردم قرار دارد که در سازمان‌ها اتفاق افتاده است.

یوسفی‌امیری با بیان اینکه از مردم سوال شده که به نظر شما کدام ارزش‌های خدمت عمومی در سازمان‌های ما باید نهادینه شود که مطلوب شام است، افزود: شایسته‌سالاری، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی به ترتیب اولین تا سومین ارزش هستند که طبق این پژوهش و به گفته مردم در سازمان‌های دولتی ما باید مستقر شده و در تمام فرآیند و ساختارهای منابع انسانی باید در اولویت باشد.

نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان با بیان اینکه وضعیت فعلی، فاصله زیادی با وضعیت مطلوب دارد، گفت: از دولت انتظار می‌رود که این ارزش‌ها را در سازمان‌ها جا بیندازد.

وی اظهار داشت: متاسفانه نگاه و دیدی که مردم از دولت گرفته‌اند این است که افرادی که در ستادهای انتخاباتی فعالیت می‌کردند، وارد سیستم می‌شوند و بقیه افراد کنار گذاشته می‌شوند.

یوسفی‌امیری با بیان اینکه تا امروز اینگونه بوده که هر روز اعتماد مردم به دولت کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: این ثمره سالیان و دولت‌های گذشته است که به دولت سیزدهم به ارث رسیده است.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم و دولت سیزدهم به دنبال شفافیت و صداقت هستند که پشتوانه اعتماد عمومی مردم است، تصریح کرد: دولت سیزدهم حتما باید به این فکر کند که تا زمانی که سطح اعتماد عمومی را بالا نبرد شاید خیلی از برنامه‌های خود را نتواند به صورت موثر اجرا کند.

یوسفی‌امیری افزود: همین امر در اجرای طرح اصلاح شیوه پرداخت یارانه‌ها با هدف عادلانه‌سازی یارانه‌ها نیز مهم است که باید مورد توجه باشد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر