logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۶۴۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

10 سری تجهیزات بازی برای پارک‌های زنجان خریداری می‌شود/ توسعه عادلانه فضای سبز زنجان با اولویت مناطق کم‌برخوردار

10-سری-تجهیزات-بازی-برای-پارک‌های-زنجان-خریداری-می‌شود-توسعه-عادلانه-فضای-سبز-زنجان-با-اولویت-مناطق-کم‌برخوردار
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها خرید و نصب 10 سری تجهیزات و وسایل بازی در پارک‌های شهر زنجان در دستور کار قرار دارد که برای مناطق کم‌برخوردار شهر زنجان خریداری و نصب می‌شوند.

محمد فیلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نصب وسایل و تجهیزات بازی و سیستم روشنایی پارک‌ها و فضای سبز شهر زنجان اظهار داشت: این اقدام برای اکثر فضاهای سبز شهر زنجان انجام شده و مشکلاتی که برای تاسیسات پارک‌ها به وجود آمده بود نیز برطرف شد.

وی با بیان اینکه تجهیزات بازی پارک‌ها در انبار شهرداری جمع شده بود، خاطرنشان کرد: با ورود اداره کل استاندارد استان به این موضوع، برخی از تجهیزاتی که از استاندارد کافی برای استفاده در پارک‌ها برخوردار نبودند از رده خارج شدند.

فیلو با بیان اینکه با لحاظ بحث‌های استاندارد و با توجه به بودجه جدید شهرداری باید به دنبال خرید تجهیزات جدید باشیم، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها خرید و نصب 10 سری تجهیزات و وسایل بازی در پارک‌های شهر زنجان در دستور کار قرار دارد که برای مناطق کم‌برخوردار شهر زنجان خریداری و نصب می‌شوند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان در خصوص برخی پارک‌ها که وسایل بازی ندارند و هنوز نصب نشده است، گفت: نصب تجهیزات در پارک‌ها توسط مناطق چهارگانه انجام می‌شود و سازمان سیما و منظر، مسائل مربوط به خرید، پیگیری و نظارت‌ها را انجام می‌دهد.

وی در خصوص برخی شهرک‌های اقماری که فاقد پارک و فضای سبز هستند، اظهار داشت: طبق طرح جامع فضای سبز، توسعه فضای سبز در اقصی نقاط شهر زنجان طبق برنامه‌ریزی و زمانبندی مدون انجام خواهد شد.

فیلو با بیان اینکه اولویت توسعه فضای سبز با مناطق کم‌برخوردار شهر خواهد بود، خاطرنشان کرد: غفلت‌هایی طی سالیان گذشته در توسعه فضای سبز شده شهر زنجان شده که این کار به‌صورت عادلانه، مدون و برنامه‌ریزی‌شده برای جلب رضایت مردم صورت می‌پذیرد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر