logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۶۴۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

کمیته امداد زنجان بیش از یک هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج را حمایت می‌کند/ بهره‌مندی 17 هزار مددجوی کمیته امداد زنجان از خدمات بهداشتی و درمانی

کمیته-امداد-زنجان-بیش-از-یک-هزار-بیمار-خاص-و-صعب‌العلاج-را-حمایت-می‌کند-بهره‌مندی-17-هزار-مددجوی-کمیته-امداد-زنجان-از-خدمات-بهداشتی-و-درمانی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: یک هزار و 20 بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بوده که برای خدمت‌رسانی بهتر، خدمات درمانی ویژه به این گروه از جامعه هدف ارائه می‌شود.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان، روح اله صالحی اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود، یک هزار و 20 بیمار خاص و صعب‌‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بوده که برای خدمت‌رسانی بهتر، خدمات درمانی ویژه به این گروه از جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از اولویت‌های کاری این نهاد برای مددجویان تحت حمایت بوده و از مجموع بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان 955 بیمار صعب‌العلاج و 65 نفر نیز بیمار خاص هستند.

صالحی با بیان اینکه خیّران نیک‌اندیش زنجانی همواره در کنار کمیته امداد بوده و مشارکت مطلوبی در برنامه‌های اجرایی این نهاد داشته‌اند، افزود: خیّران زنجانی با مشارکت در طرح شفا و کمک به تامین هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج، کمیته امداد استان زنجان را یاری می‌کنند.

*‌ بهره‌مندی بیش از 17 هزار مددجوی زنجانی از خدمات بهداشتی و درمانی کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: در سال گذشته بیش از 11 میلیارد و 735 میلیون تومان به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به 17 هزار و 987 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان از محل اعتبارات و منابع این نهاد و هم‌افزایی آن با کمک‌های مردمی هزینه شده است.

وی با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی ارائه‌شده به جامعه هدف این نهاد در سال گذشته، افزود: واریز حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال، پرداخت کمک‌هزینه‌های درمانی در قالب بیمه مکمل، کمک‌‌هزینه نگهداری سالمندان در منزل، تامین تجهیزات درمانی مورد نیاز مددجویان و بیماران خاص و صعب‌العلاج  تحت حمایت، کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر 5 سال و مادران باردار و شیرده و کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی جامعه هدف از مهمترین خدمات کمیته امداد استان زنجان در این بخش در سال گذشته بوده است.

صالحی خاطرنشان کرد: توجه به رفع نیازهای بهداشتی و درمانی در کنار سایر خدمات اثرگذار این نهاد در حوزه توانمندسازی از برنامه‌های مهم کاری کمیته امداد استان زنجان است.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم نیازهای بهداشتی و درمانی مددجویان تحت حمایت در سایه بهره‌گیری از مشارکت خیّران، موسسات و نهادهای خیریه فعال در حوزه درمان و مراکز نیکوکاری در کمترین زمان و بهترین شکل مرتفع شود.

*‌ مشارکت 32.2 میلیارد تومانی خیّران زنجانی در ماه مبارک رمضان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: خیران زنجانی در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 32 میلیارد و 260 میلیون تومان در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد مشارکت کردند.

وی اظهار داشت: اجرای طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده به منظور فراهم کردن بسترهای لازم برای بهره‌مندی همگانی از برکات معنوی ماه مبارک رمضان به‌ویژه در حوزه رسیدگی به خانواده‌های تحت حمایت و اقشار نیازمند در قالب تهیه و توزیع غذای گرم، بسته‌های معیشتی، ‌افطاری ساده و نان مهربانی از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان در این ماه مبارک  بود.

صالحی خاطرنشان کرد: اجرای پویش مردمی «زنجان مهربان» با هدف ثبت‌نام از خیران نیک‌اندیش زنجانی برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این نهاد در ماه مبارک رمضان بود که 2 هزار و 824 نیکوکار، حمایت مادی و معنوی از 3 هزار و 620  فرزند معنوی تحت حمایت این نهاد را تقبل کردند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر