logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۶۴۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با موج‌رسا،

توپخانه‌های دشمن در فضای مجازی فعال است/ امروز فضای مجازی میدان نبرد با دشمن است

توپخانه‌های-دشمن-در-فضای-مجازی-فعال-است-امروز-فضای-مجازی-میدان-نبرد-با-دشمن-است
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا در میدان جنگ سخت بودند و امروز میدان جنگ تغییر کرده است اما اصل جنگ با دشمنان انقلاب تغییری نداشته است.

حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; با بیان اینکه شهدا در تاریخ ما اقدامی کردند که اقدامشان عامل تثبیت انقلاب بود، اظهار کرد: هر چیزی که باعث تثبیت انقلاب باشد باعث تداوم انقلاب نیز می‌تواند باشد.

وی با بیان اینکه اندیشه، راه، فکر و عملکرد شهدا بهترین الگو برای نسل امروز است، ابراز کرد: شهدا دیروز در میدان جنگ سخت بودند و امروز میدان جنگ تغییر کرده است اما اصل جنگ تغییر نکرده است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دیروز جنگ با توپخانه و اسلحه و امثال این‌ها بود و سروصدا داشت، تصریح کرد: امروز توپخانه‌های دشمن در فضای مجازی است.

وی با بیان اینکه توپخانه‌ها و موشک‌های دشمن در حال شلیک از امپراتوری بزرگ تبلیغاتی دنیا برای مأیوس کردن مردم است، عنوان کرد: دیروز اگر در جبهه کسی به شهادت می‌رسید عزت پیدا می‌کرد اما امروز اگر کسی با این توپ‌خانه کشته شود بی‌آبرو می‌شود.

حجت‌الاسلام طیبی فر با بیان اینکه امروز برای نسل جوان باید بگوییم که دیروز چه کردند که برای اسلام و انقلاب عزت و برای ملت عظمت کسب کردند، ادامه داد: یادواره شهدا می‌خواهد این را به جامعه بیان کند که جامعه از این چهره‌های منور شهدا الگوگیری کنند.

وی با بیان اینکه شهدا با خلوص رفتند برای دفاع از انقلاب اسلامی در میدان با دشمنان انقلاب شجاعانه جنگیدند، افزود: امروز جوانان باید یاد بگیرند که به میدان جنگ بیاید اما میدان جنگی که با زمان تناسب دارد و این وظیفه همه است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا به منظور نشان دادن راه شهدا و معرفی شهدا بوده تا جوانان شهدا را الگوی راه خود قرار دهند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر