logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۶۴۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ناوهای آمریکا در برابر ناوچه جمهوری اسلامی مجبور به تسلیم هستند/ التماس رژیم صهیونیستی برای پذیرش آتش‌بس از طرف غزه

ناوهای-آمریکا-در-برابر-ناوچه-جمهوری-اسلامی-مجبور-به-تسلیم-هستند-التماس-رژیم-صهیونیستی-برای-پذیرش-آتش‌بس-از-طرف-غزه
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قبلاً اگر ناو آمریکا در ساحل آن کشور لنگر می‌انداخت آن کشور سقوط کرده بود، گفت: زمانی که ناوهای آمریکایی در برابر دو ناوچه و قایق‌های جمهوری اسلامی قرار می‌گیرند و راهی جز تسلیم ندارند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای طلاب و روحانی استان زنجان در سالن اجتماعات نور استان زنجان با اشاره به برگزاری کنگره ۴هزار شهدای روحانی در استان قم، اظهار کرد: این کنگره چهارم خردادماه رئیس‌جمهور رئیس حوزه‌های علمیه و فرمانده سپاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یادواره‌ها و پیش کنگره‌های بسیاری برای شهدای روحانی در کشور و استان‌های مختلف برگزار شده است، ابراز کرد: یادواره شهدای روحانی وحدت و یادواره‌های مختلفی با حضور فرماندهان دفاع مقدس روحانیت جانباز و آزاده در استان‌های مختلف برگزارشده است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه انقلاب اسلامی یک زلزله سیاسی در جهان به وجود آورد که این زلزله سیاسی در تاریخ معاصر بسیار تأثیرگذار بود، تصریح کرد: این زلزله سیاسی بسیاری از دیدگاه‌های سیاسی موجود در جهان را باطل کرد.

وی بابیان اینکه یک‌زمان این نظریه ماکس با عنوان دین افیون ملت‌هاست در جهان مطرح بود انقلاب اسلامی این نظریه را باطل کرد، عنوان کرد: امام خمینی(ره) در نامه خود به گورباچوف نوشت من صدای شکستن و خرد شدن استخوان‌های کمونیسم را می‌شنوم.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با بیان اینکه انقلاب اسلامی نظریه لیبرال دموکراسی را باطل کرد، ادامه داد: انقلاب اسلامی و این زلزله سیاسی جغرافیای جهان اسلام را به تحرک وا‌داشت.

وی بابیان اینکه جغرافیای جهان اسلام قبل از انقلاب اسلامی جغرافیای منجمد و مرده بود، افزود: انقلاب اسلامی تحرکی در جغرافیای جهان اسلام ایجاد کرد که امروز جهان اسلام به‌جایی رسیده است که به سمت جنت کردن بساط مستکبران حرکت می‌کند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی مقاومت را در دنیا تعریف کرد، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در برابر جوانان حزب‌الله بسیار خوارشده است.

وی بابیان اینکه قبلاً اگر ناو آمریکا در ساحل آن کشور لنگر می‌انداخت آن کشور سقوط کرده بود، ابراز کرد: زمانی که ناوهای آمریکایی در برابر دو ناوچه و قایق‌های جمهوری اسلامی قرار می‌گیرند و راهی جز تسلیم ندارند.

حجت‌الاسلام حسین طیبی فر بیان کرد: آمریکایی‌ها می‌دانند که اگر کار خطایی انجام دهند همان‌گونه که عین الاسد و پایگاه رژیم صهیونیستی در اربیل با خاک یکسان شد تمام پایگاه‌های آن‌ها تا برد 2 هزار کیلومتر با خاک یکسان خواهد شد.

وی بابیان اینکه ظرف چند روز یک هزار و 111 موشک از غزه بر سر رژیم صهیونیستی فرود آمد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی التماس می‌کرد تا غزه آتش‌بس را بپذیرد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه انقلاب اسلامی و این زلزله سیاسی معادله قدرت در خاورمیانه و دنیا را به‌هم‌ریخته است، عنوان کرد: تخیلات نیل تا فرات رژیم صهیونیستی که در پرچم جعلی‌اش نقش بسته است؛ امروز به‌جایی رسیده است که با دیوارهای بتن‌ی دور خودش دیوار کشیده است و با زبان بی‌زبانی فریاد میزند بگذارید در همین منطقه بمانم.

وی بابیان اینکه رژیم صهیونیستی فریاد می‌زند بگذاری در همین زندانی که خودم ساخته‌ام بمانم، ادامه داد: این بیداری که در منطقه به وجود آمده است 20 سال دیگرکسی اسرائیل را در دنیا نخواهد دید.

حجت‌الاسلام طیبی فر بابیان اینکه انقلاب اسلامی و این زلزله سیاسی کدخدا را از کدخدایی انداخت، افزود: امروز کدام کشور است که به حرف آمریکا گوش کند.

وی بابیان اینکه نقش روحانیت در شناساندن امام خمینی(ره) زمانی که در تبعید بودند بر کسی پوشیده و پنهان نیست، بیان کرد:  روحانیت باتحمل سختی‌ها، زندان‌ها ،شکنجه‌ها و تبعید‌ها  تلاش کردند نام، اندیشه و حرکت امام را منتشر کنند و  این اندیشه به‌مرور از مرزهای کشور نیز عبور کرد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه  از ابتدا که انقلاب به پیروزی رسید دشمن به‌شدت با نگاه حضرت امام (ره) مخالف بود، اظهار کرد: با مدیریت حضرت امام دشمن درصحنه‌های مختلف با شکست مواجه شد که این مدیریت به خاطر پشتوانه مردمی صورت گرفت .

وی بابیان اینکه  روحانیت در دوران دفاع مقدس همان‌طور که در  انقلاب  پرچم‌دار حرکت انقلابی بود پرچم‌دار حرکت دفاعی هم بود، افزود:  طلاب جوان، ائمه جمعه، نیروهای مسجدی در قالب گردان و گروهان  به جبهه اعزام شدند و جبهه‌ها مزین به بعد معنوی حسینی و علوی شد.

حجت‌الاسلام طیبی فر بابیان اینکه  جبهه علوی شکست‌ناپذیر است افزود : جبهه سیاسی افراد  آن زمان نبود بلکه جبهه دین‌مداری  و اسلام بود و فتوا از یک مرجع تقلید بود چراکه می‌دانستند با این فتوا اگر به جبهه بروند شهید می‌شوند.

این مسئول بابیان اینکه خداوند  یک حرکتی را برای جامعه تعیین کرده است، اظهار کرد: خداوند همان‌گونه که  نظام تکوین را مهندسی کرده است و هرکجا هرکسی نظام‌مهندسی  را دست‌کاری کند اتفاقات ناگواری در نظام تکوین می‌افتد .

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه خداوند در نظام تشریع هم مهندسی کرده است افزود : از زمانی که خداوند حضرت آدم خلیفه خود را روی زمین فرستاد ، و علاوه بر معرفی دشمنان بشر  برای ادامه  راه پیامبران و امامان معصوم را برای هدایت بشر فرستاد.

حجت‌الاسلام طیبی فر بابیان اینکه پیامبران، امامان معصوم و ولی‌فقیه بیان‌کننده حکم خداوند هستند خاطرنشان کرد:  در زمان غیبت نیز ولی‌فقیه حکم خدا را ابلاغ می‌کند و حرفش حکم الله است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه میدان جنگ روحانیت پیش‌ازاین ارتباطات بلند شمال غرب و جنوب  کشور بود افزود: امروز میدان جنگ فکری و اعتقادی است  که دشمنان برای وارد آمدن به باورهای دینی  وارد عملیات شده‌اند  و روحانیت شیعه همیشه در حال جهاد است و خواهد بود .//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر