logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۶۴۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

اقتصاد کشور نیازمند جراحی است/ سفر رئیس جمهور سوریه به ایران توطئه دشمنان را خنثی کرد

اقتصاد-کشور-نیازمند-جراحی-است-سفر-رئیس-جمهور-سوریه-به-ایران-توطئه-دشمنان-را-خنثی-کرد
امام جمعه زنجان با اشاره به سفر رئیس جمهور سوریه به ایران، تصریح کرد: این سفر نشان داد اگر بین تهران و دمشق فاصله بیفتد جبهه مقاومت ضعیف می‌شود و این دیدار توطئه دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در نماز جمعه زنجان با بیان اینکه هر کس می‌خواهد ایمانش کامل باشد اخلاقش را نیکو کند، اظهار کرد: قدم اول برای اخلاق نیکو پیدا کردن عیب خود و قدم دوم تصمیم برای رفع این عیب و سوم دانستن محاسن اخلاق خوب و نیکوست.

وی با بیان اینکه هر کس اخلاقش را خوب کند مسیر زندگی برای او هموار می شود، ابراز کرد: اخلاق نیکو بهترین راه برای پیدا کردن دوست خوب است.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه خوش اخلاقی روزی را افزایش می دهد و عمر را طولانی می کند، تصریح کرد: حسن خلق موجب آباد شدن شهرها و روستاها و عمر طولانی می شود.
وی با بیان اینکه خوش اخلاقی موجب ذوب شدن گناهان می‌شود، عنوان کرد: پیامبر اسلام می فرمایند: در قیامت از همه نزدیکتر به من خوش اخلاق ترین افراد هستند.
آیت الله خاتمی با اشاره به ۲۳ اردیبهشت ۱۳۵۸، ادامه داد: بعد از گذشت کمتر از یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی طرح کاپیتولاسیون در این روز لغو شد.
وی با بیان اینکه اولین طرحی که بعد از انقلاب اسلامی لغو شد طرح کاپیتولاسیون بود، افزود: در این طرح اگر یک آشپز آمریکایی به شاه ایران آسیبی میزد کسی حق اعتراض نداشت.
امام جمعه زنجان با اشاره به تحریم توتون و تنباکو توسط میرزای شیرازی، خاطر نشان کرد: میرزای شیرازی بعد از این اقدام گفت دشمن به قدرت مرجعیت پی برده است و برای مرجعیت نقشه خواهد کشید.
وی با اشاره به سالروز شهادت حمزه سیدالشهدا، ابراز کرد: حمزه اولین شخصی که در اسلام لقب سیدالشهدا را گرفته است.
آیت الله خاتمی با اشاره به سفر رئیس جمهور سوریه به ایران، تصریح کرد: این سفر نشان داد اگر بین تهران و دمشق فاصله بیفتد جبهه مقاومت ضعیف می‌شود و این دیدار توطئه دشمنان را خنثی کرد.
وی با اشاره به هدفمند شدن یارانه ها، عنوان کرد: مطرح می شود این طرح چندین سال پیش باید اجرا می‌شد، اما نشده است و اقتصاد نیاز به جراحی دارد باید اجرا شود و مردم بعد از بهبود و التیام این جراحی می فهمند این طرح خوب بوده است.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه قدم اول در اجرای این طرح اغنا سازی مردم است، ادامه داد: خوشبختانه از هفته گذشته مسئولان وارد میدان شده و این اغنا سازی انجام می‌شود و به سوالات و ابهامات مردم پاسخگو هستند.
وی با بیان اینکه مردم در طول این ۴ دهه در تمامی امتحانات سربلند و پیروز بودند، افزود: اگر نقدی هم به این طرح وارد است رسانه ها آن را به صورت منصفانه مطرح کنند و مسئولان نیز پاسخگو باشند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر