logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۶۴۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج اساتید استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا،

تشکیل جبهه علمی فرهنگی برای کمک به دولت/ بسیج اساتید به‌عنوان مشاور در کنار مسئولان حضور دارد

تشکیل-جبهه-علمی-فرهنگی-برای-کمک-به-دولت-بسیج-اساتید-به‌عنوان-مشاور-در-کنار-مسئولان-حضور-دارد
مسئول بسیج اساتید استان زنجان با اشاره به تشکیل جبهه علمی فرهنگی در بسیج اساتید استان زنجان، گفت: جبهه علمی فرهنگی ساختاری است که توسط بسیج اساتید کشور در راستای کمک به دولت انقلابی اجرا می‌شود.

وهب جعفریان در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به تشکیل جبهه علمی فرهنگی در بسیج اساتید استان زنجان، اظهار کرد: جبهه علمی فرهنگی ساختاری است که توسط بسیج اساتید کشور در راستای کمک به دولت انقلابی اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه در دولت‌های قبلی این کار یعنی کمک به دولت‌ها از طرف بسیج اساتید انجام می‌شد، ابراز کرد: در دولت سیزدهم برای جبهه علمی فرهنگی یک ساختار نظام‌مند تعریف‌شده است.

مسئول بسیج اساتید استان زنجان بابیان اینکه جبهه علمی فرهنگی یک ساختار استانی و ساختار شهرستانی دارد، تصریح کرد: این جبهه علمی فرهنگی در استان زنجان وظیفه دارد و مشکلات استان را در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، کشاورزی، فرهنگی، اجتماعی و... احصا کند.

وی با بیان اینکه بعد از احصای مشکلات، بسیج اساتید راه‌حل‌ها و راهکارهای این مشکلات را به دولت پیشنهاد می‌دهد، عنوان کرد: راه‌حل‌ها در حضور فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، استاندار زنجان، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان و مدیرکل نهاد مربوطه و اساتید و کارشناسان این حوزه مطرح می‌شود.

جعفریان با بیان اینکه بسیج اساتید و جبهه علمی فرهنگی به‌عنوان یک مشاور در کنار مسئولان استانی و مدیران کل ادارات قرار دارند و امورات اجرایی بر عهده مسئولان استانی و مدیران کل ادارات است، ادامه داد: جبهه علمی فرهنگی در شهرستان‌ها نیز با حضور فرمانده سپاه شهرستان، فرماندار، امام‌جمعه شهرستان و مدیران شهرستانی ادارات مربوطه برگزار می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر