logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۶۴۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بسیج فرهنگیان بزینه رود در گفتوگو با موج رسا مطرح کرد؛

اقدام معلمان بسیجی برای تقویت پایه درسی دانش‌آموزان روستاهای بخش بزینه‌رود

اقدام-معلمان-بسیجی-برای-تقویت-پایه-درسی-دانش‌آموزان-روستاهای-بخش-بزینه‌رود
مسئول بسیج فرهنگیان بزینه رود با اشاره به اقدام معلمان بسیجی در راستای ارتقا و تقویت پایه درسی دانش آموزان در روستاها گفت: یک ماه است که جهاد آموزشی در روستاهای بخش بزینه رود در حال فعالیت است تا دانش آموزانی که دارای ضعف درسی هستند را آموزش و تقویت نمایند.

علی اصغر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه معلمان از بزرگترین سرمایه‌های نظام اسلامی محسوب می‌شوند، اظهار کرد: بیشتر پیشرفت‌هایی که در عرصه های مختلف به وجود می آید برگرفته از تلاش‌های معلمان است.

وی افزود: فعالیت بسیج فرهنگیان معطوف به همه عرصه‌ها و زمینه‌ها در آموزش‌وپرورش می‌شود. عرصه‌های مشخص و تدوین شده در حوزه‌های فرهنگی، پرورشی، اجتماعی، علمی پژوهشی، سازندگی، عمران و آبادانی است.

مسئول بسیج فرهنگیان بزینه رود با اشاره به اینکه بسیج فرهنگیان بزینه رود نیز بدون هیچ چشم داشتی برای ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر به جامعه آموزشی و دانش‌آموزان ایجاد شده است، افزود: بعد از شیوع ویروس کرونا اقدامات بسیج معلمان چندین برابر شد تا هیچ دانش آموزی به دلیل عدم دسترسی به فضای آموزش مجازی از تحصیل باز نماند.

وی با بیان اینکه در منطقه بزینه رود شهرستان خدابنده ۸۰ آموزشگاه وجود دارد که فرهنگیان بسیجی در قالب کلاس تقویتی جبرانی در دوران کرونا در حال تعلیم و تربیت دانش آموزان بوده و هستند.

حیدری با اشاره به اینکه بسیج فرهنگیان بزینه رود در ارائه خدمات دارای رتبه اول در استان است، عنوان کرد: یک ماه است که جهاد آموزشی در قالب گروه جهادی فرهنگی بسیجی شهید بهرامی در حال فعالیت است و دانش آموزان که دارای ضعف درسی هستند کمک می نماید و برای این دانش آموزان کلاس تقویتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فرهنگیان بسیجی در اقدامی، خیرین بزینه رود را دعوت به کمک کرده و بیش از یک میلیارد جمع شده است، گفت: این کمک‌ها جمع آوری شده تا یک مدرسه در روستاهایی که فاقد مدرسه هستند، احداث شود.

مسئول بسیج فرهنگیان بزینه رود با اشاره به اینکه خیرین بزینه رود کمک های ارزشمندی را به بسیج فرهنگیان ارائه داده اند، تصریح کرد: در روستای داش تپه ۲۰۰ میلیون تومان از یک خیر کمک مالی جذب شده است تا دیوار کشی مدرسه ای که چند دهه بدون دیوار بوده، انجام شود.   

وی با بیان اینکه در روستای قزل بلاغ ساخت سرویس بهداشتی با کمک بسیجیان فرهنگی احداث شده است، خاطر نشان کرد: در ماه رمضان نیز ۶۰ بسته کمک معیشتی تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر