logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۶۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
با حضور مسئولان استانی؛

رئیس حوزه هنری استان زنجان معرفی شد/هویت اصلی انقلاب تعطیل بردار نیست

رئیس-حوزه-هنری-استان-زنجان-معرفی-شد-هویت-اصلی-انقلاب-تعطیل-بردار-نیست

با حضور مسئولان استان زنجان، غلامرضا قاسمی به عنوان رئیس جدید حوزه هنری استان زنجان معرفی شد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مسعود صفی یاری در آئین تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری استان زنجان اظهار داشت: هشتم شوال شجره منحوسه  و خبیثه وهابیون موجب تخریب بقیع شدند که امیدواریم به زودی پرچم اسلام ناب محمدی بر گلدسته های مسجد النبی به احتزاز درآید.

وی از خدمات شایسته اسماعیلی در حوزه هنری تقدیر کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی ماموریت و وظیفه تبلیغات اسلامی را در قالب چارچوب های ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی طراحی،اقدام و برنامه ریزی در خصوص فعالیت های هنری در طراز انقلاب اسلامی است که مسئولیت سنگینی محسوب می شود.

حجت الاسلام صفی یاری خاطرنشان کرد: هنر بزرگ امام خمینی (ره) ایجاد انقلاب اسلامی است که باید از مسیر هنر انقلاب اسلامی این انقلاب را به جهان معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه حفظ انقلاب اسلامی از اصل انقلاب از دیدگاه امام خمینی (ره) مهمتر است، افزود: باید هویت انقلاب اسلامی در طراحی ها و مهندسی های فرهنگی هنری مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: نگهداشت و پاسداشت از هویت، چارچوب و معیارهای انقلاب اسلامی از اصولی است که مقام معظم رهبری از سال های گذشته نسبت به این موضوع تاکید دارند.

حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) از ابتدا تا وصیت نامه خود یک گام از این اصول عقب ننشستند، افزود: نگاه حضرت امام خمینی (ه) حفظ، نگهداشت و پاسداشت انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه حوزه هنری انقلاب اسلامی مبتنی بر این اصول طراحی شده است و هیچ عدولی از این اصل صورت نمی گیرد، تصریح کرد : هویت اصلی نقلاب تحریف،انحراف و تعطیل بردار نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به عنوان آتش به اختیار از سوی مقام معظم رهبری،گفت: این موضوع از سوی امام خمینی (ره) نیز در موضوعات مختلف دیده می شود.

حجت الاسلام صفی یاری بیان داشت: دشمن همواره وجود دارد و با اصل اسلام و اسلامیت مشکل داشته و درصد تحریف این موضوع است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در کنفرانس فرانسه به صراحت اعلام کردند که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید، تصریح کرد: دشمنان قطعا به آرزوی خود نخواهند رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان برضرورت مشخص شدن مرز بین هنر حلال و حرام تاکید کرد و گفت: باید برای شکل گیری هنر انقلاب اسلامی باید در مسیر درست گام برداشت.

گفتنی است، آئین تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری استان زنجان با حضور مدیرکل امور استان های حوزه هنری، حجت الاسلام صفی یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان،مرتضی صفری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان،مسیح الله سلطانی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان،محمدی معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان،حاج ولی الله کلامی،حاج غلامرضا عینی فرد،مادحین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و جمعی از هنرمندان استان زنجان برگزار شد.//ن

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ ]
حوزه هنری در زنجان رسالت انقلابی هنری وفرهنگی خود را به دلیل فقدان برنامه ،کارآمدی، عدم شناخت از مقوله هنر وفرهنگ ، انجام نداده وبرمحرومیت فرهنگ وهنر استان افزوده وبرخی ساختارهای هنری شهر از بین برده است مظلومیت هنر انقلاب اسلامی ومظلومیت استان ومحرومیت هنرمندان زنجان تاسف بار امیدوارم مدیرمحترم از عطر فضای هنری استان خود را در زنجان اشاعه نمایند
فرم ارسال نظر