logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۶۴۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

بصیرت و امید آفرینی از وظایف رسانه‌هاست/ رونمایی پوستر جشنواره ابوذر در استان زنجان

بصیرت-و-امید-آفرینی-از-وظایف-رسانه‌هاست-رونمایی-پوستر-جشنواره-ابوذر-در-استان-زنجان
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت: رسانه‌ها باید نسبت به بصیرت دهی به مردم در حوزه‌های فرهنگی اقتصادی اجتماعی و... ورود کنند.

به گزارش موج رسا; سردار ابوالفضل طهماسبی امروز در آیین رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره استانی ابوذر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و خبرنگار به خصوص شهید آوینی شهید صارمی و شهید مددیان، اظهار کرد: اکنون در دهه بسیج سازندگی هستیم و همه برای خدمت به مردم باید کار کنیم.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: امید بخشی و بصیرت دهی یکی از وظایف رسانه در حال حاضر است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه رسانه‌ها در اشرافیت و بصیرت مردم و تبیین مسائل مختلف موثر هستند، تصریح کرد: علاوه بر مثلث شوم عبری، عربی، غربی، منافقین و معاندین به دنبال نشان دادن یک فضای نامناسب از کشور هستند.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی، عنوان کرد: رسانه‌ها باید نسبت به بصیرت دهی به مردم در حوزه‌های فرهنگی اقتصادی اجتماعی و... ورود کنند.

سردار طهماسبی با بیان اینکه جشنواره ابوذر می‌تواند در حوزه بصیرت و جهاد تبیین عمل کند، ادامه داد: پرداختن به موضوعات بومی در جشنواره ابوذر رسانه‌ها را برای مطالبه گری در مسائل استانی و بومی سوق می‌دهد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در ۱۲ قالب و عنوان خبری برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این جشنواره در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحلیلی، یادداشت و سرمقاله، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ، مستند، رادیو و... برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با اشاره به فرهنگ خیری در بین مردم استان زنجان، افزود: باید خیرین به سمت خیری در کارهای فرهنگی حرکت کند.

در پایان از پوستر هشتمین جشنواره استانی ابوذر استان زنجان رونمایی شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر