logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۶۴۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

رقابتی شدن و افزایش کیفیت از اهداف اصلی عرضه نان به روش جدید است/ فعالیت دوشیفته 100 واحد نانوایی در استان زنجان

رقابتی-شدن-و-افزایش-کیفیت-از-اهداف-اصلی-عرضه-نان-به-روش-جدید-است-فعالیت-دوشیفته-100-واحد-نانوایی-در-استان-زنجان
رئیس اتحادیه نانویان زنجان گفت: یکی از اهداف اجرای طرح جدید عرضه نان، افزایش کیفیت و رقابتی شدن است و با اجرای این طرح حتی کارخانه‌ها هم مجبور به افزایش کیفیت آرد تولیدی هستند تا نانوایی‌ها آرد مورد نیاز خود را از آن خریداری کنند.

مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح عرضه نان به روش جدید در نانوایی‌های زنجان طی روزهای آینده اظهار داشت: 100 واحد نانوایی از روز گذشته (دوشنبه 19 اردیبهشت) در سطح استان به‌صورت دوشیفته فعالیت می‌کنند که 40 واحد مختص شهرستان زنجان و بقیه نیز مربوط به سایر شهرستان‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: روزانه تعداد 3 کیسه آرد اضافه به هر واحد نانوایی منتخب داده می‌شود که دوشیفته فعالیت کنند.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان در خصوص زمان اجرای عرضه نان به روش جدید گفت: نصب، راه‌اندازی و تست اولیه دستگاه‌های کارتخوان جدید در 15 واحد نانوایی آغاز شده و بعد از اتمام تست کارتخوان‌ها و رفع اشکالات احتمالی و تایید مسئولان استانی، عرضه نان به روش جدید در تمام نانوایی‌های استان آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در تامین آرد مورد نیاز نانوایی‌ها وجود ندارد، تصریح کرد: با اجرای این طرح هیچگونه افزایش قیمت و محدودیتی در خرید نان وجود نخواهد داشت و شهروندان از این بابت نگران نباشند.

بیات در خصوص برخی نارضایتی‌ها نسبت به کیفیت نان در زنجان علی‌رغم قرار گرفتن نان زنجان در رتبه‌های برتر کشور خاطرنشان کرد: نان زنجان همواره از کیفیت خوبی برخوردار بوده اما نارضایتی‌های اخیر به دلیل کاهش کیفیت برخی اردها است چرا که در گذشته آرد باکیفیت به نانوایی‌ها داده می‌شد اما اخیرا کیفیت برخی آردها کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: یکی از اهداف اجرای طرح جدید عرضه نان، حرکت به سمت افزایش کیفیت و رقابتی کردن نانوایی‌ها است.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان در پاسخ به اینکه اجرای طرح جدید عرضه نان به دلیل تخصیص یارانه به تعداد نان‌های فروخته‌شده آیا منجر به کاهش حجم چانه‌ها و افزایش تعداد نان‌ها نخواهد شد، اظهار داشت: همانطور که گفته شد، یکی از اهداف اجرای طرح جدید افزایش کیفیت و رقابتی شدن است و با اجرای این طرح حتی کارخانه‌ها هم مجبور به افزایش کیفیت آرد تولیدی هستند تا نانوایی‌ها آرد مورد نیاز خود را از آن خریداری کنند.

بیان افزود: در نتیجه، نانوایی‌ها نیز با ایجاد رقابت، کیفیت نان خود را افزایش می‌دهند چرا که هیچ واحد نانوایی نمی‌خواهد که مشتریان خود را از دست بدهد.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه یارانه آرد پیش از این به اول اول زنجیره پرداخت می‌شد و با اجرای طرح جدید به آخرین زنجیره پرداخت می‌شود و مزایای متعددی دارد، تصریح کرد: نانوایی‌ها با اجرای طرح جدید هیچگونه محدویتی در خرید آرد و حتی ساعت کاری ندارند و 24 ساعته هم می‌توانند پخت نان داشته باشند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر